Το Toyota TS050 HYBRID κατακτά την κορυφή

στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans 2018

Η TOYOTA GAZOO Racing κέρδισε την 86η διοργάνωση του δημοφιλούς αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, παίρνοντας μια ιστορική νίκη με το Toyota TS050 HYBRID.

Πίσω από το τιμόνι του TS050 Hybrid

Μερικοί θεωρούν ότι η οδήγηση ενός υβριδικού είναι βαρετή. Τους αποδεικνύουμε το αντίθετο με τη νίκη μας στον 24ωρο αγώνα αντοχής Le Mans!
Μπείτε στη θέση του οδηγού! Γνωρίστε τις επιδόσεις των Toyota Hybrid και απολαύστε σε 41sec μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία από το τιμόνι του TS050 HYBRID.

Ο αγώνας για την κορυφή

Οι Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Fernando Alonso στο # 8 TS050 HYBRID ξεκίνησαν δυναμικά (από την πρώτη θέση εκκίνησης) συμπληρώνοντας 388 γύρους στο Circuit de la Sarthe και αύξησαν ακόμα περισσότερο το προβάδισμα τους στο FIA World Endurance Championship (WEC).

Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María López, έχοντας το προβάδισμα για μεγάλο χρονικό διάστημα με το # 7 TS050 HYBRID, τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, κάνοντας την ΤΟΥΟΤΑ περήφανη και ενθουσιάζοντας τους 256.900 οπαδούς της διοργάνωσης.

/
/

Η Toyota, η οποία έχοντας 47 συμμετοχές και 6 τερματισμούς στο βάθρο των νικητών του Le Mans (πριν τον αγώνα του Σαββατοκύριακου), γίνεται ο δεύτερος ιαπωνικός κατασκευαστής που κερδίζει στο La Sarthe, ενώ ο Kazuki είναι ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός ο οποίος κατακτά τη νίκη με ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο.

Η νίκη αυτή είναι το αποκορύφωμα των εντατικών προσπαθειών της ομάδας TOYOTA GAZOO Racing, για την ενίσχυση της υβριδικής-ηλεκτρικής τεχνολογίας, που είχε σαν αποτέλεσμα να κερδίσει τον αγώνα με 35% λιγότερα καύσιμα σε σύγκριση με το 2012, όταν επέστρεψε στους αγώνες αντοχής.

/

Τα δύο TS050 HYBRID διένυσαν μαζί 5.286km και άλλαξαν θέσεις αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Με τις δύο ποινές stop-go για το αυτοκίνητο με τον αριθμό # 8, ο Fernando Alonso, χρειάστηκε μια εντυπωσιακή προσπάθεια κατά τη διάρκεια της νύχτας για να καλύψει τη χαμένη απόσταση, σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες.

Ένα πρόβλημα στα καύσιμα, είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο #7 να χάσει το προβάδισμα, έτσι ο Kazuki πήρε την καρό σημαία για το # 8 με προβάδισμα δύο γύρων. Το #3 Rebellion τερμάτισε τρίτο, με 12 γύρους διαφορά από το δεύτερο TS050 HYBRID .

Μετά από μια διακοπή εννέα εβδομάδων, η TOYOTA GAZOO Racing θα επιστρέψει στη δράση στις 17-19 Αυγούστου με τις 6 Ώρες του Silverstone, τον τρίτο γύρο της σεζόν 2018-19 WEC.

Akio Toyoda (Πρόεδρος της Toyota Motor Corporation)

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μας, που οδήγησε τα αυτοκίνητά μας διανύοντας τη μεγαλύτερη απόσταση στο Le Mans. Ταυτόχρονα, θα ήθελα να πω το ίδιο για τα αυτοκίνητα μας, που συμπλήρωσαν 388 γύρους, περίπου 5.300 χλμ.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους οπαδούς μας που μας υποστηρίζουν εδώ και πολύ καιρό, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές μας όλα τα μέλη της ομάδας και τους ανθρώπους που έχουν δουλέψει και παλέψει μαζί μας. Θέλω να εκφράσω την ειλικρινή μου εκτίμηση και πολλά συγχαρητήρια σε όλους.»

Hisatake Murata (Πρόεδρος της Ομάδας)

«Είμαι τόσο υπερήφανος για την νικητήρια ομάδα μας. Ήταν το όνειρό μας να κερδίσουμε το Le Mans και το καταφέραμε. Σας ευχαριστώ όλους για αυτήν την υπέροχη προσπάθεια, το ομαδικό πνεύμα και την απίστευτη επιμονή. H ιστορική νίκη της Toyota στον αγώνα του Le Mans, έρχεται μετά από πολλές δυσκολίες. Και είναι μια πραγματικά μαγική στιγμή»

/

Η ομάδα TS050 HYBRID #7

Mike Conway (TS050 HYBRID #7)

«Ο αγώνας ήταν πολύ έντονος και σκληρός. ‘ Ημασταν όλοι εκεί για να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούσαμε, να ρισκάρουμε σε ένα μεγάλο αγώνα όπου πολλά αλλάζουν διαρκώς. Αποδείξαμε ότι η Τοyota μπορεί να κατασκευάσει δύο δυνατά αυτοκίνητα και ότι μπορούμε να αγωνιστούμε το ίδιο δυνατά. Συγχαρητήρια στο αυτοκίνητο #8. Έκαναν έναν σπουδαίο αγώνα. Ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα»

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID #7)

«Συγχαρητήρια στο πλήρωμα του #8 και σε όλη την ομάδα. Η Τοyota έκανε φοβερή δουλειά τερματίζοντας χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα. Θέλαμε να κερδίσουμε και προσπάθησα να διαχειριστώ με ασφάλεια το αυτοκίνητο. Τελικά είχαμε καλό αποτέλεσμα και στα δύο αυτοκίνητα. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή τη δεύτερη θέση και γιατί ανήκω στην ομάδα της Τoyota».

José María López (TS050 HYBRID #7)

«Θέλω να συγχαρώ το αυτοκίνητο #8 και όλη την ομάδα. Αισθάνομαι πραγματικά υπερήφανος και για την ομάδα μου, τους Kamui και Mike που τα έδωσαν όλα. Είμαστε 6 οδηγοί αλλά και μία πολυπληθή ομάδα που δουλεύει πολύ σκληρά. Ήταν ένα σημαντικό επίτευγμα για την ομάδα έχοντας κατακτήσει τον στόχο μας για αυτήν την εβδομάδα. Δώσαμε έναν δίκαιο, φανταστικό αγώνα που έφερε το τρόπαιο στην Τοyota».

/

Η ομάδα TS050 HYBRID #8

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID #8)

«Είναι σίγουρα η μεγαλύτερη νίκη στην καριέρα μου. Δυσκολεύομαι να το πιστέψω, γιατί δεν μπορούσα να ξεχάσω το 2016. Το να δω το αυτοκίνητο να τερματίζει ήταν τόσο ξεχωριστό. Όλες οι προετοιμασίες κατά τη διάρκεια της ημέρας από όλη την ομάδα να δικαιώνονται είναι υπέροχο και πραγματικά θα το απολαύσω».

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID #8)

«Είναι υπέροχο να είμαι τελικά εδώ. Είχε περάσει πολύς καιρός. Είμαι σχεδόν άφωνος. Είχαμε εξαιρετικούς οδηγούς στην ομάδα και η Toyota μας έδωσε ένα πολύ ισχυρό αυτοκίνητο. Ολοκληρώσαμε τον αγώνα χωρίς κανένα πρόβλημα και στα δύο αυτοκίνητα. Πραγματικά πιστεύω ότι αξίζαμε να κερδίσουμε τον αγώνα. Να πραγματοποιήσουμε ένα μεγάλο όνειρο της Toyota από το 1985. Πολλοί άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτή την ιστορική νίκη. Γι 'αυτό είμαι υπερήφανος που βρίσκομαι εδώ εκπροσωπώντας όλη αυτή την προσπάθεια».

Fernando Alonso (TS050 HYBRID #8)

«Ήταν καταπληκτικό. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό και απαιτητικό είναι το Le Mans στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και ως ομάδα καταφέραμε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Κάθε στιγμή ήταν μια υπενθύμιση για το πόσο σκληρός και μακρύς είναι αυτός ο αγώνας, να αγωνιστούμε και να παραμείνουμε ήρεμοι. Ευτυχώς όλα λειτούργησαν άψογα. Ο αγώνας ήταν δύσκολος γιατί τα δύο αυτοκίνητα ήταν πολύ κοντά, μέσα σε ένα λεπτό μετά από 23 ώρες. Υπήρχε σκληρός ανταγωνισμός μεταξύ μας αλλά δίκαιος και σε αθλητικά πλαίσια. Θέλαμε το ένα-δύο και είμαι πολύ χαρούμενος που τα καταφέραμε».

/

Δείτε ακόμα

Ιστορίες "Driven" - Η ιστορία του Mike Conway Ιστορίες "Driven" - Η ιστορία του Mike Conway Στόχος του η νίκη. Η ιστορία του οδηγού WEC της Toyota, Mike Conway, είναι γεμάτη πάθος και δέσμευση, γεμάτη θυσίες και εμπόδια που ξεπεράστηκαν. TOYOTA GAZOO Racing TOYOTA GAZOO Racing Δεσμευόμαστε να ξεπερνάμε κάθε όριο, μέσα από τη συμμετοχή μας σε αγώνες, για να κατασκευάζουμε συνεχώς καλύτερα αυτοκίνητα. Ανακαλύψτε περισσότερα για τις δραστηριότητες της TOYOTA GAZOO Racing. Η Τoyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Η Τoyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) προβάλλει όλες τις τεχνολογίες αιχμής: κινητήρες 1.000 ίππων, ανώτερες ταχύτητες 330χλμ./ώρα και πλευρικές δυνάμεις στα όρια της ανθρώπινης αντοχής. Για την TOYOTA GAZOO Racing, το WEC αποτελεί το απόλυτοπεδίο δοκιμών για να αναπτύξουμε τα υβριδικά οχήματα νέας γενιάς. Πέρα από κάθε όριο. H Τοyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Πέρα από κάθε όριο. H Τοyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι H TOYOTA GAZOO Racing, με όπλα τη γνώση και την εμπειρία, ένα δυνατότερο και ταχύτερο Yaris WRC και τρία έμπειρα πληρώματα, συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) FIA 2018, ξεπερνάει τα όρια και πετυχαίνει καλύτερα αποτελέσματα.
Σκληρός ανταγωνισμός, δυνατές προκλήσεις. H Toyota στο Ράλι Ντακάρ Σκληρός ανταγωνισμός, δυνατές προκλήσεις. H Toyota στο Ράλι Ντακάρ Το Ράλι Ντακάρ σημαίνει κάτι παραπάνω από ταχήτητα. Η ποιότητα, η αντοχή και η αξιοπιστία κρίνουν εξίσου το αποτέλεσμα. Ανακαλύψτε περισσότερα για το συμμετοχή της TOYOTA GAZOO Racing σε αυτό το θρυλικό ράλι. Ο θρύλος επιστρέφει. Toyota GR Supra Racing Concept. Ο θρύλος επιστρέφει. Toyota GR Supra Racing Concept. To GR Supra Racing Concept αναβιώνει το όνομα και το πνεύμα ενός από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία των σπορ αυτοκινήτων Toyota. Αυτό σημαίνει ένα πράγμα: την επιστροφή του Supra. Η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου 2018 της Γενεύης Η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου 2018 της Γενεύης Στην Toyota, ενδυναμώνουμε τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε ελεύθερη και καλύτερη μετακίνηση για όλους. Δείτε όλα τα νεά από το Σαλόνι Αυτοκινήτου 2018 στη Γενεύη. H Toyota στο WRC 2018 H Toyota στο WRC 2018 Μετά από ένα πετυχημένο ξεκίνημα το 2017, η TOYOTA GAZOO Racing άναψε τις μηχανές για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA 2018 (WRC), έτοιμη να φτάσει στα όρια για να πετύχει το καλύτερο. Η Toyota στο Ράλι Dakar Η Toyota στο Ράλι Dakar Κάθε αγώνας μετράει για εμάς: η Toyota έχει μακρά ιστορία στο Ράλι Dakar. Για τη νίκη πέρα από την ταχύτητα ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο έχει η ποιότητα, η αντοχή και η αξιοπιστία. Η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2017 Η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2017 Όπως ήταν αναμενόμενο, η Toyota παρουσίασε μία πλούσια γκάμα νέων μοντέλων στην έκθεση της Γενεύης. Με μία πρώτη ματιά στο νέο Yaris, στο καυτό 'αδελφάκι' του GRMN και στο επαναστατικό αυτοκίνητο πόλης i-TRIL Concept έως τις πρόσφατες αναβαθμίσεις του TOYOTA GAZOO Racing - το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης είναι το μέρος που κάθε φανατικός φίλος της Toyota θα ήθελε να βρίσκεται. Η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2016 Η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2016 Με τα βλέμματα όλου του πλανήτη στραμμένα στην Πόλη του Φωτός, το κατ’εξοχήν κέντρο του πολιτισμού και της καινοτομίας, η Toyota θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το όραμά της για το μέλλον της οδήγησης.
Ρυθμίσεις cookies

Στον ιστότοπo Toyota χρησιμοποιούμε την ειδική τεχνολογία των cookies, η οποία μας βοηθά στη συνεχή βελτίωση αυτού με απώτερο σκοπό τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία των cookies δεν συγκεντρώνει τα προσωπικά σας δεδομένα και μπορείτε πάντα να την απενεργοποιήσετε. Μάθετε περισσότερα για τις ρυθμίσεις των cookies εδώ.