Η Toyota ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενός νέου εμπορικού σήματος με την ονομασία KINTO, που θα παρέχει υπηρεσίες κινητικότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτό αποτελεί μέρος του παγκόσμιου οράματος της Toyota να μετεξελιχθεί σε εταιρεία κινητικότητας, προσφέροντας όλων των ειδών τις υπηρεσίες που σχετίζονται με τις ανθρώπινες μεταφορές ανά τον κόσμο. Η Toyota στοχεύει να επεκτείνει τις υπηρεσίες κινητικότητας πλέον των παραδοσιακών πωλήσεων σε ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες (fleet) μέσω μιας στρατηγικής οργανωμένης γύρω από τέσσερις πυλώνες:
Η KINTO αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων μας. Σε αγορές όπου αυτό είναι εφικτό και βιώσιμο, προσθέτοντας υπηρεσίες κινητικότητας στο παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο μας θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις νέες ανάγκες των πελατών και να υποστηρίξουμε νέες απαιτήσεις των πόλεων και των περιοχών.
Dr Johan van Zyl, Πρόεδρος & CEO της Toyota Motor Europe
Το 2018, η Toyota έθεσε τις βάσεις για την προετοιμασία του Ευρωπαϊκού οργανισμού της εν όψει της ένταξης νέων υπηρεσιών κινητικότητας στην υπάρχουσα δομή παραγωγής και πώλησης αυτοκινήτων. Η Toyota ίδρυσε δύο φορείς, αντίστοιχα, μία εταιρεία διαχείρισης στόλου (Toyota Fleet Mobility, με έδρα στην Κολωνία, Γερμανία) και μία εταιρεία ψηφιακής πλατφόρμας (Toyota Connected Europe, με έδρα στο Λονδίνο, Βρετανία).
Η KINTO θα χρησιμοποιηθεί για να καταστήσει σαφές ότι οι υπηρεσίες είναι συμβατές με νέους τρόπους κινητικότητας των καταναλωτών, παραμένοντας “ανοιχτή σε όλους και αξιόπιστη,” “απλή και εύκολη,” και “βιώσιμη”.
Το νέο μας εμπορικό σήμα KINTO δείχνει ότι η εταιρεία είναι περισσότερο από ποτέ αποφασισμένη να ικανοποιήσει τις εξελισσόμενες ανάγκες κινητικότητας του πελάτη. Η Toyota και η Lexus είναι μάρκες που έχουν γίνει διάσημες χάρη στην αξιοπιστία και ποιότητα των αυτοκινήτων τους. Με την KINTO, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε ένα εξίσου ισχυρό εμπορικό σήμα για υπηρεσίες κινητικότητας – μία μάρκα που προσφέρει σταθερά εξαιρετικές εμπειρίες στον πελάτη, σε κοντινές ή μακρινές διαδρομές. Η KINTO είναι η επιτομή της φιλοδοξίας της Toyota να προσφέρει Ακόμα Καλύτερη Μετακίνηση για Όλους.
Matthew Harrison, Executive Vice President of Toyota Motor Europe
Το όνομα της νέας μάρκας προέρχεται από την Ιαπωνική λέξη Kintoun ή Flying nimbus, ένα ‘cloud’ που προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς on-demand για ένα διάσημο χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων στην Ιαπωνία. Όπως το Kintoun, έτσι και η KINTO θέλει να μπορεί να ικανοποιεί τον πελάτη που αναζητά εύκολους και έξυπνους τρόπους να μετακινηθεί, οποτεδήποτε, οπουδήποτε.
Οι υπηρεσίες της KINTO θα εφαρμόζονται σε κάθε αγορά με βάση τη βιωσιμότητα και δυνατότητα υλοποίησής τους. Ανάμεσα στις πρώτες υπηρεσίες που θα λανσαριστούν σε ορισμένες Ευρωπαϊκές αγορές είναι:
Υπό εξέταση είναι και άλλες υπηρεσίες, όπως ride-hailing και μία εφαρμογή multi-modal (πολλαπλών μέσων μεταφοράς). Οι υπηρεσίες θα παρέχουν εύκολη πρόσβαση μέσω mobile εφαρμογών και ενσωματωμένα συστήματα πληρωμών.