ΓΙΑΤΙ FUEL CELL ELECTRIC;

Ανεφοδιασμός σε πέντε λεπτά

Προσφέροντας ταχύ και εύκολο ανεφοδιασμό, η τεχνολογία Toyota Hydrogen Fuel Cell Electric παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω χημικής αντίδρασης μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου σε μία συστοιχία κυψελών καυσίμου. Ο ανεφοδιασμός της δεξαμενής υδρογόνου από μία αντλία διαρκεί λιγότερο από πέντε λεπτά, ώστε να επιστρέφετε γρήγορα στο δρόμο και να απολαμβάνετε αδιάλειπτα το ταξίδι σας.

Απίστευτη αυτονομία

Τα αυτοκίνητα υδρογόνου της Toyota είναι γεμάτα από εξαιρετικές καινοτομίες σχεδιασμένες για να απογειώνουν την οδηγική εμπειρία σας. Ικανά να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις από οποιαδήποτε άλλο ηλεκτρικό όχημα, η τελευταία γενιά οχημάτων μας Hydrogen Fuel Cell Electric – όπως το Toyota Mirai – μπορεί να προσφέρει έως και 650km καθαρής απόλαυσης.

Πώς λειτουργεί;

Η ενέργεια του υδρογόνου είναι το μέλλον μας. Την τελευταία δεκαετία, το υδρογόνο έχει γίνει ένα αξιόπιστο και βασικό μέσο τροφοδοσίας των οχημάτων που μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του πλανήτη για τις μελλοντικές γενιές. Τα παρακάτω animations δείχνουν πώς λειτουργεί η τεχνολογία Fuel Cell.
  • Ανεφοδιασμός

    Ανεφοδιαστείτε όπως με ένα συμβατικό, βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, αλλά με υδρογόνο. Απλά γεμίστε τη δεξαμενή με μία αντλία σε ειδικούς σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου.

  • Κατά την ενεργοποίηση, το υδρογόνο που είναι αποθηκευμένο στη δεξαμενή καυσίμου συναντά τον αέρα που εισέρχεται από τη γρίλια εισαγωγής. Αυτή η χημική αντίδραση παράγει ηλεκτρισμό που παρέχει ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας.

  • Όταν τα τακάκια των φρένων ενεργοποιούνται και το όχημα επιβραδύνει, η ενέργεια που συνήθως θα χανόταν αξιοποιείται συμπληρώνοντας την ισχύ της μπαταρίας.

Οι δυνατότητες του υδρογόνου

Ως μία βιώσιμη εναλλακτική λύση έναντι των ορυκτών καυσίμων, το υδρογόνο όχι μόνο έχει τη δυνατότητα μείωσης των παγκόσμιων εκπομπών στις δημόσιες και εμπορικές μεταφορές, αλλά ήδη μας μεταφέρει σε μία κοινωνία που θα βασίζεται αποκλειστικά στο υδρογόνο.
Μάθετε περισσότερα

Συχνές ερωτήσεις

Τα Battery Electric οχήματα τροφοδοτούνται από μία ηλεκτρική μπαταρία που χρειάζεται επαναφόρτιση όταν η στάθμη της πέσει χαμηλά, ενώ τα οχήματα Hydrogen Fuel Cell Electric παράγουν τη δική τους ηλεκτρική ενέργεια μέσω μιας χημικής αντίδρασης στη συστοιχία της κυψέλης καυσίμου. Τα οχήματα υδρογόνου προσφέρουν εντυπωσιακή απόδοση και άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, έχοντας ως μοναδική εκπομπή το νερό.

Η τελευταία γενιά των Hydrogen Fuel Cell Electric της Toyota μπορεί τώρα να διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις από άλλα ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι και 650 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ υδρογόνου και χωρίς εκπομπές ρύπων.

Τα υδρογονοκίνητα οχήματα δεν φορτίζονται όπως τα Battery Electric μοντέλα. Ουσιαστικά ο ανεφοδιασμός γίνεται με αέριο υδρογόνο στην αντλία με τον ίδιο ασφαλή και γνώριμο τρόπο, όπως στα συμβατικά μοντέλα βενζίνης ή diesel. Η διαδικασία ανεφοδιασμού έχει επίσης την ίδια χρονική διάρκεια, μόλις 3-5 λεπτά για πληρότητα του ρεζερβουάρ.

Με παρόμοιες χρεώσεις καυσίμου και ασφάλισης, τα λειτουργικά κόστη των αυτοκινήτων υδρογόνου είναι εφάμιλλα των συμβατικών οχημάτων βενζίνης ή diesel. Ωστόσο, επειδή πρόκειται για οχήματα μηδενικών εκπομπών 100%, πληρούν τις προϋποθέσεις για μία σειρά κυβερνητικών κινήτρων, από εκπτώσεις εταιρικών αυτοκινήτων και τελών κυκλοφορίας μέχρι απαλλαγές από τέλη κυκλοφοριακής συμφόρησης. Επιπλέον, το χαμηλό κόστος συντήρησης σημαίνει ότι ένα όχημα Hydrogen Fuel Cell Electric μπορεί να σας εξοικονομήσει χρήματα.

Αναφορικά με τη διάρκεια ζωής, κάθε συστοιχία κυψέλης καυσίμου είναι κατασκευασμένη για να διαρκεί όσο και το ίδιο το αυτοκίνητο. Και με την ξεγνοιασιά εγγύησης 100.000 χλμ., το πρόγραμμα επιστροφής μπαταριών της Toyota εξασφαλίζει ότι όταν η συστοιχία κυψέλης καυσίμου φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής της, μπορεί να επαναχρησιμοποιείται και για άλλους σκοπούς και η διαχείρισή της να γίνεται υπεύθυνα και με ασφάλεια. 

Το υδρογόνο αποτελεί το 70% της ύλης του γνωστού σε εμάς σύμπαντος. Διόλου περίεργο λοιπόν που είναι στην πραγματικότητα πιο ασφαλές στη διαχείριση από τη βενζίνη ή το diesel. Ως ειδικός στις καινοτομίες οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων, η Toyota έχει περάσει πολλά χρόνια δοκιμάζοντας το υδρογονοκίνητα οχήματά της σε ακραίες συνθήκες για να εξασφαλίσει ότι μπορούν να χρησιμοποιούνται με ασφάλεια και αξιοπιστία όπως όλα τα υπόλοιπα μοντέλα. Τα ρεζερβουάρ υδρογόνου με δομή πολλαπλών στρωμάτων της Toyota προστατεύονται άριστα, είναι τόσο ανθεκτικά ώστε δεν τα διαπερνά ούτε σφαίρα προερχόμενη από κοντινή απόσταση. Το αποτέλεσμα είναι αληθινή ξεγνοιασιά για όλους τους οδηγούς.

* Οι εκπομπές μπορεί να σχετίζονται με άλλες πτυχές του κύκλου ζωής του αυτοκινήτου (συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής του), από την παραγωγή καυσίμου υδρογόνου και από την καθημερινή χρήση, όπως από τα ελαστικά και τα φρένα.

§ Κύκλος WLTP. Η αυτονομία εξαρτάται από την έκδοση, τον κινητήρα και τις τοπικές συνθήκες οδήγησης.

◊ Εξηλεκτρισμένο αυτοκίνητο είναι αυτό που κινείται από έναν ή περισσότερους ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάποιο βαθμό. Ορισμένα εξηλεκτρισμένα  αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των Full Hybrid και των  Plug–in Hybrid Εlectric, διαθέτουν επίσης βενζινοκινητήρα. Άλλα, όπως το Toyota bZ4X, είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

** Η διαθεσιμότητα των οχημάτων μπορεί να διαφέρει ανά χώρα και οι τοπικές προσφορές μπορεί να διαφέρουν σε κάθε αγορά. Συνιστάται στους πελάτες να επικοινωνήσουν με τον τοπικό εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο Toyota.