Η ιστορία του

4
GT-4

Ένα όνομα συνώνυμο με τις επιδόσεις σε πραγματικές συνθήκες και ένα πρότυπο των αγώνων ράλι τις δεκαετίες 1980 και 1990 – μία κατηγορία που απαιτεί δύναμη, ακρίβεια και αυτοπεποίθηση. Τώρα, πάνω από 20 χρόνια από την τελευταία αγωνιστική συμμετοχή της Celica GT-4, η παράδοση συνεχίζεται. Αυτή τη φορά μέσω του GR-4, ενός προηγμένου συστήματος τετρακίνησης στο νέο GR Yaris.

Επιτυχία σε κάθε έδαφος


Κατασκευασμένη όχι μόνο για σπορ οδηγικές συγκινήσεις σε καθημερινές διαδρομές, αλλά και για να προσφέρει νίκες στο υψηλότερο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η θρυλική GT-4 ήταν – και παραμένει – η απόλυτη Celica. Ανακαλύψτε μερικές από τις σημαντικότερεs στιγμές της ένδοξης ζωής της.

Celica ST165
CELICA ST165 GT-4
road car


1986 – 1989

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
2.0L DOHC Turbo (3S-GTE)
ΙΣΧΥΣ
185PS
ΡΟΠΗ
249Nm
ΒΑΡΟΣ
1,480 kg

Βασισμένη στην τέταρτη γενιά της Celica liftback, η ST165 GT-4 είχε σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και – για πρώτη φορά – τον ισχυρότερο κινητήρα 2.0L της Ιαπωνίας. Εύκολα αναγνωρίσιμη από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και τα εντυπωσιακά αυτοκόλλητα, η GT-4 αποτέλεσε την τέλεια βάση για τη διεκδίκηση ενός τίτλου WRC.

Celica ST165
CELICA ST165 GT-4 ΑΓΩΝΩΝ
rally car


1988 – 1991

ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΣΤΟ WRC
1988 Tour De Corse
ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ WRC
1989 Rally Australia
ΝΙΚΕΣ ΣΤΟ WRC
13
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ WRC
1990 WRC Πρωτάθλημα Οδηγών

Η ST165 Celica GT-4 δεν ήταν μόνο το πρώτο τετρακίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο ράλι της Toyota αλλά και το πρώτο Toyota ικανό να αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC). Μετά από μία σταθερή πρώτη χρονιά το 1988 και κερδίζοντας την πρώτη νίκη στο WRC το 1989, ο Carlos Sainz έμελλε να διασφαλίσει το Πρωτάθλημα Οδηγών στο WRC 1990 στο τιμόνι μιας ST165 GT-4.

CELICA ST185 GT-4
road car


1989 – 1993

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
2.0L DOHC Turbo (3S-GTE)
ΙΣΧΥΣ
225PS
ΡΟΠΗ
304 Nm
ΒΑΡΟΣ
1,390 – 1,520 kg

Η ST185 GT-4 βασίστηκε στην 5η γενιά της Celica liftback. Γνωστή ως GT-4 RC στην Ιαπωνία και Carlos Sainz Limited Edition σε όλη την Ευρώπη, ξεχώρισε από τη σειρά με έναν δυναμικό αεραγωγό στο καπό, τους ελαφρείς προφυλακτήρες και μία αριθμημένη πλακέτα. Η ST185 GT-FOUR κατασκευάστηκε μόνο σε 5.000 περιζήτητα αυτοκίνητα.

Celica ST185
CELICA ST185 GT-4 ΑΓΩΝΩΝ
road car


1992 – 1994

ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΣΤΟ WRCt
1992 Monte Carlo Rally
ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ WRC
1992 Safari Rally
ΝΙΚΕΣ ΣΤΟ WRC
16
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ WRC
’92, ’93, ’94 Πρωτάθλημα Οδηγών και ’93, ’94 Πρωτάθλημα Κατασκευαστών

Μέχρι σήμερα, η ST185 Celica GT-4 φημίζεται ως το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο ράλι της Toyota. Στα τρία χρόνια που συμμετείχε στο πρωτάθλημα, απέσπασε 16 νίκες WRC, τρεις τίτλους οδηγών WRC και δύο τίτλους κατασκευαστών WRC. Άμεσα αναγνωρίσιμη από τα διάσημα χρώματα της Castrol, λευκό, πράσινο και κόκκινο, η ST185 GT-4 εκτόξευσε τους Carlos Sainz, Juha Kankkunen και Didier Auriol στην κορυφή του WRC με στυλ.

Celica ST205
CELICA ST205 GT-4
road car


1994 – 1999

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
2.0L DOHC Turbo (3S-GTE)
ΙΣΧΥΣ
255 PS
ΡΟΠΗ
304 Nm
ΒΑΡΟΣ
1,390 – 1,440 kg

Βασισμένη στη χαρακτηριστική 6η γενιά του μοντέλου liftback με 'σταθερούς προβολείς', η Celica ST205 ήταν το ισχυρότερο μοντέλο GT-4 μέχρι σήμερα. Με περιορισμένη παρτίδα παραγωγής μόλις 2.500 αυτοκινήτων, το μοντέλο έγκρισης τύπου διέθετε ένα ελαφρύ, αλουμινένιο καπό, αναβαθμισμένα φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες και επιπλέον 30 bhp από το βελτιωμένο tubro και το intercooler. Το κίνητρο; Ένας ακόμα τίτλος WRC.

Celica ST205
CELICA ST205 GT-4 ΑΓΩΝΩΝ
rally car


1994 – 1997

ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΣΤΟ WRC
1994 Rally GB
ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ WRC
1995 Tour De Corse
ΝΙΚΕΣ ΣΤΟ WRC
1
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ WRC
0

Θεωρητικά, η ST205 GT-4 είχε όλα τα συστατικά επιτυχίας: DNA πρωταθλητή, ανώτερη αεροδυναμική και ένα μοναδικό σύστημα anti-lag. Δυστυχώς, παρά τη νίκη του Auriol στην Κορσική και επιτυχίες όπως ο απίστευτος τερματισμός δύο-τρία-τέσσερα στη Ν. Ζηλανδία, οι δυνατότητές της ποτέ δεν έγιναν πραγματικότητα και αντί αυτής, η ομάδα έστρεψε την προσοχή της στο νέο Corolla το 1998.

Ανακαλύψτε περισσότερα για την TOYOTA GAZOO Racing

Η Τoyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Η Τoyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) προβάλλει όλες τις τεχνολογίες αιχμής: κινητήρες 1.000 ίππων, ανώτερες ταχύτητες 330χλμ./ώρα και πλευρικές δυνάμεις στα όρια της ανθρώπινης αντοχής. Για την TOYOTA GAZOO Racing, το WEC αποτελεί το απόλυτοπεδίο δοκιμών για να αναπτύξουμε τα υβριδικά οχήματα νέας γενιάς. Πέρα από κάθε όριο. H Τοyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Πέρα από κάθε όριο. H Τοyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι H TOYOTA GAZOO Racing, με όπλα τη γνώση και την εμπειρία, ένα δυνατότερο και ταχύτερο Yaris WRC και τρία έμπειρα πληρώματα, συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) FIA 2018, ξεπερνάει τα όρια και πετυχαίνει καλύτερα αποτελέσματα. Σκληρός ανταγωνισμός, δυνατές προκλήσεις. H Toyota στο Ράλι Ντακάρ Σκληρός ανταγωνισμός, δυνατές προκλήσεις. H Toyota στο Ράλι Ντακάρ Το Ράλι Ντακάρ σημαίνει κάτι παραπάνω από ταχύτητα. Η ποιότητα, η αντοχή και η αξιοπιστία κρίνουν εξίσου το αποτέλεσμα. Ανακαλύψτε περισσότερα για το συμμετοχή της TOYOTA GAZOO Racing σε αυτό το θρυλικό ράλι. Ο θρύλος επιστρέφει. Toyota GR Supra Racing Concept. Ο θρύλος επιστρέφει. Toyota GR Supra Racing Concept. To GR Supra Racing Concept αναβιώνει το όνομα και το πνεύμα ενός από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία των σπορ αυτοκινήτων Toyota. Αυτό σημαίνει ένα πράγμα: την επιστροφή του Supra.
Χρησιμοποιούμε Cookies στον ιστότοπό μας

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία περιήγησης, καθώς υπηρεσίες και εργαλεία τρίτων παρόχων. Συστήνουμε να διατηρήσετε ενεργά όλα τα cookies και σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε μπορείτε εύκολα να τα αλλάξετε επιλέγοντας «Όχι, μετάβαση στις ρυθμίσεις Cookies» παρακάτω. Περισσότερες λεπτομέρειες διατίθενται στην πολιτική μας σχετικά με τα cookies.