Online κράτηση αυτοκινήτου

Παραγγείλτε τώρα Online το Toyota των ονείρων σας!

Η Toyota πρωτοπορεί για εσάς, για να σας προσφέρει τη νέα υπηρεσία Online Κράτησης Αυτοκινήτου.
Έτσι, χωρίς καμία φυσική επαφή, χωρίς καμία καθυστέρηση και με απόλυτη ασφάλεια μπορείτε να συνεχίσετε το ταξίδι σας, επιλέγοντας, εξατομικεύοντας και παραγγέλνοντας με προτεραιότητα το μοντέλο της αρεσκείας σας online.

Η διαδικασία
/
1. Επιλέξτε μοντέλο, έκδοση, χρώμα
/
2. Καταβάλετε την προκαταβολή, με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα
/
3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας, σε επικοινωνία με τον Εξ. Έμπορο της επιλογής σας χωρίς να χρειαστεί να παρευρεθείτε στην έκθεση
Τα οφέλη της online κράτησης
/
Ευελιξία

Παραγγέλνετε όποτε θέλετε και δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων, αν αλλάξετε γνώμη εντός 30 ημερών.
/
Ευκολία

Χρειάζεστε μόνο λίγα λεπτά, μετά την διαμόρφωση του αυτοκινήτου σας, για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας από το κινητό ή τον υπολογιστή σας
/
Προσωποποιημένη υποστήριξη

Η έμπειρη ομάδα μας είναι πάντα έτοιμη για να σας υποστηρίξει.

Συχνές Ερωτήσεις

Για ποια μοντέλα μπορώ να ξεκινήσω παραγγελία Online;

Όλα τα μοντέλα Toyota που εμφανίζονται στο Toyota.gr

Ποια είναι η διαδικασία της Online κράτησης;

Η διαδικασία αποτελείται από τα εξής απλά βήματα:
Α. Αφού έχετε διαμορφώσει το αυτοκίνητο που θέλετε να παραγγείλετε, κάντε κλικ στην επιλογή «Παραγγείλτε Online».
Β. Εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία, δηλώνετε το ποσό που θέλετε να καταβάλετε σαν προκαταβολή (ποσό κράτησης) και επιλέγετε τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο Toyota με τον οποίο επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Γ. Θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία της κράτησής σας και να αποδεχτείτε τους όρους και προϋποθέσεις της online κράτησης.
Δ. Στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank θα πρέπει να ολοκληρώσετε την πληρωμή της προκαταβολής.
Ε. Η κράτησή σας έχει ολοκληρωθεί! Στο σημείο αυτό μπορείτε να δείτε ξανά όλα τα στοιχεία της κράτησής σας. Θα λάβετε επίσης ένα email με τα ίδια στοιχεία.

Τί κάνω μετά την ολοκλήρωση της κράτησης;

Ο εξουσιοδοτημένος έμπορος που επιλέξατε κατά τη διάρκεια της κράτησής θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας κατευθύνει για την ολοκλήρωση της παραγγελίας του αυτοκινήτου.

Μόλις το αυτοκίνητο είναι έτοιμο προς παράδοση, ο Εξουσιοδοτημένος Έμπορος Toyota θα σας ενημερώσει για την παραλαβή του αυτοκινήτου.

Πως μπορώ να πληρώσω το ποσό κράτησης και γενικά το αυτοκίνητο που θέλω να παραγγείλω;

Για να ολοκληρωθεί η κράτησή σας online θα πρέπει να έχετε καταβάλει κάποιο ποσό κράτησης σαν προκαταβολή για την παραγγελία. Η πληρωμή γίνεται online με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Η εξόφληση του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθεί στον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο Toyota της επιλογής σας, μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη. Για την εξόφληση της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε χρήση των χρηματοδοτικών προγραμμάτων Toyota

Θέλω να αγοράσω νέο αυτοκίνητο Toyota για την εταιρεία μου. Μπορώ;

Ακολουθώντας την διαδικασία που ορίζεται μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας online, μπορείτε στον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο Toyota της επιλογής σας να ολοκληρώσετε την παραγγελία με τον τρόπο που επιθυμείτε, ως εταιρική ή ιδιωτική αγορά. Η επιλογή leasing δεν είναι εφικτή από τη διαδικασία.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης του αυτοκινήτου;

Μία εκτίμηση μέσου χρόνου παράδοσης των αυτοκινήτων αναγράφεται στο βήμα 1 της online κράτησης αυτοκινήτου. Για το ακριβή χρόνο παράδοσης του αυτοκινήτου θα σας ενημερώνει ο Εξ. Έμπορος Toyota.

Πως μπορώ να επιλέξω τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο Toyota για την παραγγελία μου;

Κατά τη διαδικασία της κράτησης online, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον Έμπορο με τον οποίο θα προχωρήσετε την παραγγελία σας. Σε αυτό το βήμα υπάρχει διαθέσιμη λίστα του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Toyota για την επιλογή σας.

Τι κάρτα μπορώ να χρησιμοποιήσω; Μπορώ να καταθέσω το ποσό της κράτησης (προκαταβολής) με μεταφορά σε λογαριασμό αντί της χρήσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας;

Ο μόνος διαθέσιμος τρόπος πληρωμής είναι μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας Visa, MasterCard, Electron Visa και Maestro.

Είναι υποχρεωτική η αντιστοίχιση των στοιχείων στην online κράτηση με τα στοιχεία της παραγγελίας;

Με την εμφάνιση της επιβεβαίωσης κράτησης στον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο Toyota, η οποία σας αποστέλλεται ηλεκτρονικά όταν ολοκληρωθεί επιτυχώς η κατάθεση του ποσού κράτησης, μπορείτε να προχωρήσετε με την παραγγελία σας.
Κατά περίπτωση δύναται να είναι δεκτή η μεταβίβαση της κράτησης για συγγενείς πρώτου βαθμού, διαφοροποιώντας τα στοιχεία της παραγγελίας.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Η ακύρωσή σας θα πραγματοποιηθεί αν εντός της περιόδου ισχύος της κράτησης (30 ημέρες) έχετε ειδοποιήσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον Έξ. Έμπορο της επιλογής σας ότι επιθυμείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας ή αν για οποιοδήποτε λόγο δεν ολοκληρωθεί η παραγγελία του αυτοκινήτου. Στις περιπτώσεις αυτές σας επιστρέφεται εξ’ ολοκλήρου το ποσό κράτησης.

Σε περίπτωση που δεν έχετε επικοινωνήσει με τον εξουσιοδοτημένο έμπορο για να ολοκληρώσετε τις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας εντός των 30 ημερών, το τέλος κράτησης θα επιστραφεί μέσω της ίδιας χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή του.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σε συνεννόηση με τον Εξουσιοδοτημένο Έμπορο Toyota όπου θα συνάψετε το συμφωνητικό παραγγελίας.

Υπάρχουν άλλες χρεώσεις πέραν της τιμής του αυτοκινήτου;

Το συνολικό ποσό που αναγράφετε στο Toyota.gr και στην κράτησή σας, περιλαμβάνει το αρχικό κόστος αγοράς του αυτοκινήτου, το πιθανό επιπλέον κόστος μεταλλικού χρώματος, πιθανές επιπλέον επιλογές (αξεσουάρ) που έχετε επιλέξει κατά την διαμόρφωση και πιθανή έκπτωση προωθητικού προγράμματος που είναι σε ισχύ την στιγμή της κράτησης. Τα μοναδικά έξοδα που θα είναι επιπρόσθετα αφορούν τα έξοδα έκδοσης πινακίδων. Τυχόν έξοδα που αφορούν τη χρηματοδότηση δεν αφορούν την Toyota Ελλάς.

Πως λαμβάνω την επιστροφή χρημάτων μετά από ακύρωση;

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης, η επιστροφή του τέλους κράτησης θα πραγματοποιηθεί στην ίδια χρεωστική ή πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την πληρωμή του τέλους κράτησης, εντός πέντε (5) ημερών μετά την παραλαβή του αιτήματος ακύρωσης της παραγγελίας.

Που μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες;

Για πληροφορίες σχετικά με τις Online κρατήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με το2102808 555 (ΔΕ-ΠΑ από 09.00 εώς 17.00) ή στο customer@toyota.gr

Χρησιμοποιούμε Cookies στον ιστότοπό μας

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία περιήγησης, καθώς υπηρεσίες και εργαλεία τρίτων παρόχων. Συστήνουμε να διατηρήσετε ενεργά όλα τα cookies και σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε μπορείτε εύκολα να τα αλλάξετε επιλέγοντας «Όχι, μετάβαση στις ρυθμίσεις Cookies» παρακάτω. Περισσότερες λεπτομέρειες διατίθενται στην πολιτική μας σχετικά με τα cookies.