1. Owners
  2. MyT Συνδεδεμένες Υπηρεσίες
  3. mytoyota
  4. Συχνές ερωτησεις MyToyota

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η οδήγηση ενός Toyota είναι καλύτερη από ποτέ, και με τις υπηρεσίες MyToyota Connected Services η εμπειρία γίνεται ακόμα πιο ποιοτική, για να νιώθετε πάντα μία αίσθηση άνεσης και ελέγχου, ανεξάρτητα από το μέρος που ταξιδεύετε.

Μη σας τρομάζει η τεχνολογία. Έχουμε απάντηση σε όλα τα ερωτήματά σας για τις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες MyToyota.

Με τις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες MyToyota το αυτοκίνητό σας επικοινωνεί με τον έξω κόσμο. Μπορείτε να οδηγείτε πιο οικονομικά και έξυπνα. Το κάναμε όσο το δυνατόν πιο απλό και διαισθητικό, αλλά είμαστε σίγουροι ότι εξακολουθούν να υπάρχουν απορίες. Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε σχετικά.

Συνδεδεμένες Υπηρεσίες MyToyota

Το MyToyota Connected Services αποτελείται από το MyToyota App και το MyToyota Multimedia. Το καθένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, που καθιστούν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο απολαυστική, μέσω και έξω από το αυτοκίνητο.

Η εφαρμογή MyToyota App σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με το αυτοκίνητό σας, όπου κι αν βρίσκεστε. Μπορείτε να προγραμματίζετε ταξίδια, να εντοπίζετε το σταθμευμένο αυτοκίνητό σας, και να βρίσκετε πληροφορίες για το επόμενο σέρβις του αυτοκινήτου σας. Το Hybrid Coaching αναλύει το οδηγικό στυλ σας και σας συμβουλεύει με ποιο τρόπο μπορείτε να βελτιώσετε την κατανάλωση όταν οδηγείτε το υβριδικό σας αυτοκίνητο.

Το MyToyota Multimedia σας επιτρέπει να συνδέετε το smartphone σας (συμβατό με iOS & Android) στο αυτοκίνητό σας*. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις αγαπημένες σας εφαρμογές, όπως Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps και Waze, στο αυτοκίνητό σας, και να τις ελέγχετε μέσω Siri Voice Assist ή OK Google. Το MyToyota Multimedia σας παρέχει επίσης πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες όπως δελτία κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, ενώ σας επιτρέπει να αναζητήσετε σημεία ενδιαφέροντος κατά την πλοήγηση.

*Για συμβατά μοντέλα

Με ένα λογαριασμό MyToyota , μπορείτε να διαχειρίζεστε το σύστημα πολυμέσων σας, και να λαμβάνετε χρήσιμες πληροφορίες για το αυτοκίνητό σας μέσω των MyToyota App και My Toyota Customer Portal.

Τα ίδια διαπιστευτήρια σας παρέχουν πρόσβαση στο MyToyota App και στο My Toyota Customer Portal.   

Το MyToyota App σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τις εξής υπηρεσίες MyToyota Connected Services:   

• Find My Car 
• Send-to-Car
• Car-to-Door 
• Hybrid Coaching      
• Driving Analytics        

Η χρήση υπηρεσιών MyToyota Connected Services περιορίζεται στον ιδιοκτήτη ενός οχήματος, αλλά ο αριθμός πλαισίου (VIN) μπορεί να προστεθεί σε πολλαπλούς λογαριασμούς.

Το MyToyota Multimedia μπορεί να χρησιμοποιείται από οποιονδήποτε οδηγεί το αυτοκίνητο.

Οι υπηρεσίες MyToyota Connected Services περιλαμβάνουν το MyToyota App και το MyToyota Multimedia. Το καθένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και πρέπει να ενεργοποιείται ανεξάρτητα.

Εάν δεν είστε σίγουροι κατά πόσον οι υπηρεσίες MyToyota App Connected Services είναι ενεργοποιημένες, πηγαίνετε στο MyToyota App. Κάντε κλικ στο εικονίδιο του τροχού που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής οθόνης . Πηγαίνετε στο ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις') και επιλέξτε το στηλοθέτη ‘Car’. Εάν δείτε το μήνυμα ‘Activate connected services’ ('Ενεργοποιήστε συνδεδεμένες υπηρεσίες'), αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν ενεργοποιηθεί ακόμα. Θα χρειαστεί να επισκεφθείτε έναν έμπορο του δικτύου για ενεργοποίηση των υπηρεσιών MyToyota App Connected Services.

Ένας γρήγορος τρόπος να ελέγξετε εάν οι υπηρεσίες MyToyota App Connected Services έχουν ενεργοποιηθεί είνα να δείτε εάν οι λεπτομέρειες της τελευταίας σας διαδρομής εμφανίζονται στην αρχική οθόνη της εφαρμογής.

Για να ενεργοποιήσετε τις online υπηρεσίες πλοήγησης MyToyota Multimedia Online Navigation Connected Services συνδέστε το smartphone με το αυτοκίνητό σας, χρησιμοποιώντας Bluetooth ή wi-fi tethering, μετά κάντε κλικ στο στηλοθέτη ‘Setup’. Από εκεί, κάντε κλικ στο στηλοθέτη ‘Online’, μετά στο ‘Toyota Online’ tab, και επιλέξτε έναν υφιστάμενο λογαριασμό. Εισάγετε τα MyToyota διαπιστευτήριά σας. Με την εισαγωγή των στοιχείων σας, θα ξεκινήσει η 3ετής, δωρεάν υπηρεσία. Μπορείτε να ελέγχετε την ημερομηνία λήξης της MyToyota Multimedia συνδρομής σας στο My Toyota Customer Portal.

Εάν δεν έχετε ήδη έναν λογαριασμό, μπορείτε να δημιουργήσετε κάποιον μέσα από το αυτοκίνητο, επιλέγοντας ‘New Account’ ('Νέος Λογαριασμός').

Λήψεις:

Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης (password) στο MyToyota App. Από το εικονίδιο με το τροχό, στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας, πατήστε κλικ στην αρχική σελίδα, και στη συνέχεια κλικ στο μενού ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις'). Επιλέξτε αλλαγή password, και συμπληρώστε τον τωρινό και το νέο κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια, επιβεβαιώστε το νέο κωδικό πρόσβασης και αποθηκεύστε.

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να ζητήστετε ένα νέο στην οθόνη login, εισάγοντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email).

Έξυπνες Υπηρεσίες MyToyota

Πρόκειται για οχήματα εξοπλισμένα με Toyota Smart Connect, το πιο πρόσφατο και πιο προηγμένο σύστημα πολυμέσων και συνδεσιμότητας μας. Αυτή η συσκευή υποστηρίζει πρόσθετες λειτουργίες συνδεσιμότητας που προσφέρουν επιπλέον επίπεδα άνεσης και ελέγχου (π.χ. κλείδωμα/ξεκλείδωμα θυρών, ενεργοποίηση φώτων κινδύνου, τηλεχειριστήριο κλιματισμού κ.τ.λ.).

Οι Έξυπνες Υπηρεσίες MyToyota αποτελούνται από την εφαρμογή MyToyota και το MyToyota Multimedia. Κάθε σουίτα φιλοξενεί το δικό της σύνολο χαρακτηριστικών, που ενισχύουν την ασφάλεια του οδηγού και την έγκαιρη άφιξη στον προορισμό.

Η εφαρμογή MyToyota σάς επιτρέπει να επικοινωνείτε με το αυτοκίνητό σας, όπου κι αν βρίσκεστε. Ανάλογα με το όχημα που διαθέτετε, μπορείτε να απολαύσετε μία ή περισσότερες από αυτές τις λειτουργίες: αναζήτηση στάθμευσης εντός ή εκτός δρόμου, εύρεση πρατηρίων καυσίμων, πλοήγηση ενώ ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο για συμβάντα στο δρόμο ή φωνητικές εντολές στο όχημά σας .

Προς το παρόν, οι Έξυπνες Υπηρεσίες MyToyota είναι διαθέσιμες μόνο στα νέα Yaris, Yaris Cross, Corolla Hachback, Corolla Sedan, Corolla Touring Sports, Toyota C-HR και Aygo X.

Οι Έξυπνες Υπηρεσίες του MyToyota App παραμένουν ενεργές για 4 χρόνια. Η Toyota θα καλύψει το κόστος των δεδομένων που χρησιμοποιούνται για την παροχή Smart Services για 4 χρόνια. Η εφαρμογή MyToyota  θα λειτουργεί ακόμα και όταν οι Έξυπνες Υπηρεσίες δεν είναι πλέον ενεργές.

Μπορείτε απλώς να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή MyToyota για να σαρώσετε τον κωδικό QR που δημιουργείται στην οθόνη πολυμέσων στο αυτοκίνητο ή εναλλακτικά να εισάγετε τον κωδικό χειροκίνητα στην εφαρμογή.

Όχι. Η ενεργοποίηση των Smart Services ή των Συνδεδεμένων Υπηρεσιών μπορούν να πραγματοποιηθούν ανεξάρτητα.

Εφαρμογή MyToyota

Το MyToyota App υποστηρίζεται σε συσκευές iOS και Android.

-iOS για συσκευές από την έκδοση 11.0
- Android για συσκευές από την έκδοση 6.0. Δεν υποστηρίζεται στα μοντέλα Huawei (η Huawei κυκλοφόρησε το δικό της λειτουργικό σύστημα HarmonyOS τον Ιούνιο του 2021).

Οι υπηρεσίες MyToyota Connected Services διατίθενται με τα εξής μοντέλα Toyota:

• Aygo X
• Yaris (από τον Ιούνιο του 2021)
• Yaris Cross
• C-HR (από τον Οκτώβριο του 2019)
• Corolla Hatchback & Touring Sports (από τον Ιανουάριο του 2019)
• Corolla Sedan (από τον Νοέμβριο του 2020)
• RAV4 (από τον Νοέμβριο του 2018)
• Hilux (από τον Αύγουστο του 2021 - ανάλογα με την έκδοση)

Οι Συνδεδεμένες Υπηρεσίες MyToyota περιλαμβάνονται στην αγορά οποιωνδήποτε συμβατών με το MyToyota Connected Services Toyota, για διάστημα δέκα ετών. Οι Συνδεδεμένες Υπηρεσίες για οχήματα εξοπλισμένα με Smart Connect περιλαμβάνονται για διάστημα 4 ετών.

Τα στοιχεία του λογαριασμού είναι τα ίδια για την εφαρμογή MyToyota και την διαδικτυακή Πύλη πελατών MyToyota. Και στις δύο πλατφόρμες ο κωδικός πρόσβασης μπορεί να αλλάξει. Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να μεταβείτε στα στοιχεία του λογαριασμού σας και να επιλέξετε «Αλλαγή κωδικού πρόσβασης» ή μεταβείτε στην οθόνη σύνδεσης και επιλέξτε «Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης».

Οι συνδεδεμένες υπηρεσίες του MyToyota App θα λειτουργούν για 10 χρόνια. Η Toyota θα καλύψει το κόστος δεδομένων που χρησιμοποιούνται για να παρέχει συνδεδεμένες υπηρεσίες για 10 χρόνια, αλλά το MyToyota App θα λειτουργεί ακόμα και χωρίς συνδεδεμένες υπηρεσίες.

Εάν αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο Toyota που υποστηρίζει τις συνδεδεμένες υπηρεσίες MyToyota, μπορείτε να τις ενεργοποιήσετε απευθείας μέσα από την εφαρμογή, δεδομένου ότι μπορείτε να αποδείξετε ότι έχετε πρόσβαση στο αυτοκίνητο (με την εισαγωγή διανυθέντων χιλιομέτρων ή της σάρωσης QR). Παρακαλούμε πολύ επισκεφτείτε τον Εξ. Έμπορο της επιλογής σας για να αλλάξετε την ιδιοκτησία του αυτοκινήτου στο όνομά σας, προκειμένου να απολαύσετε την πλήρη λειτουργικότητα της εφαρμογής.

Κάτω αριστερά στην οθόνη σύνδεσης της εφαρμογής ή στο κάτω μέρος του μενού ρυθμίσεων.

Πηγαίνετε στο iOS App Store ή στο Google Play Store και αναζητήστε την εφαρμογή ‘MyToyota’. Μετά κατεβάστε την εφαρμογή, εντελώς δωρεάν.

Ο λογαριασμός μεταξύ της εφαρμογής MyToyota και της διαδικτυακής Πύλης Πελατών MyToyota Toyota είναι κοινός. Και στις δύο πλατφόρμες μπορεί να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός από την οθόνη σύνδεσης. Μετά τη δημιουργία ενός λογαριασμού θα λάβετε ένα email ενεργοποίησης το οποίο πρέπει να επιβεβαιώσετε για να μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας και να προσθέσετε το όχημά σας.

Από την αρχική οθόνη, κάντε κλικ στο εικονίδιο με τον τροχό, στην πάνω δεξιά γωνία. Πηγαίνετε στις 'Ρυθμίσεις' - ‘Settings’ και επιλέξτε το στηλοθέτη ‘Car’.

Κάντε κλικ στο ‘activate connected services’ ('ενεργοποιήστε συνδεδεμένες υπηρεσίες').

• Εάν λάβετε ένα μήνυμα που να λέει ‘connecting’ ('σύνδεση') θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τις συνδεδεμένες υπηρεσίες αφού κάνετε 2 διαδρομές με το αυτοκίνητό σας, με ταχύτητα μεγαλύτερη από 10km/h.

• Εάν λάβετε ένα μήνυμα που να λέει ‘παρακαλούμε επικοινωνήστε με έμπορο της Toyota για να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία’, θα πρέπει να επισκεφθείτε τον έμπορο για επαλήθευση της ιδιοκτησίας.

Για να ολοκληρώσετε την ενεργοποίησή σας, θα χρειαστεί να κάνετε 2 διαδρομές με ταχύτητα πάνω από 10 km/h. Στη συνέχεια, οι υπηρεσίες MyToyota App Connected Services θα ενεργοποιηθούν και θα είναι ορατές στην εφαρμογή.

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτά ανά πάσα στιγμή. Τα δεδομένα αυτοκινήτου αποστέλλονται στην εφαρμογή όταν απενεργοποιείτε τον κινητήρα. Θα μπορείτε να δείτε τις λεπτομέρειες τις τελευταίας διαδρομής σας μετά την απενεργοποίηση του κινητήρα. Απαιτείται κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας για την αποστολή δεδομένων, επομένως ενδέχεται να μην λειτουργεί σε υπόγειους χώρους.

Μεταβείτε στην ενότητα "Υπηρεσίες" και επιλέξτε "Hybrid Driving Coach" (για υβριδικό όχημα) ή "Driving Analytics" (για μη υβριδικό όχημα). Επιλέξτε την καρτέλα "Όλες οι διαδρομές" για να δείτε τις προηγούμενες διαδρομές σας και κάντε κλικ σε μία διαδρομή για πρόσβαση στα σχετικά αναλυτικά δεδομένα οδήγησης. Μπορείτε επίσης να βρείτε λεπτομέρειες για την τελευταία σας διαδρομή στην ενότητα "Αρχική σελίδα".

Θα χρειαστεί να εισάγετε τα MyToyota διαπιστευτήριά σας στο σύστημα πολυμέσων του αυτοκινήτου σας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να συνδέσετε σύστημα multimedia στον αριθμό πλαισίου (VIN) του αυτοκινήτου σας. 

Κατόπιν, θα πρέπει να κάνετε Bluetooth tethering, για να συνδέσετε το αυτοκίνητο στο Internet. Η υπηρεσία Share to Car θα μπορεί να λειτουργεί.

Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσης που θα βρείτε εδώ: https://www.toyota.gr/owners/connected-services/mytoyota/myt-downloadsOpens in new window

Για τη λειτουργία της υπηρεσίας Share to Car απαιτείται σύστημα πλοήγησης.

Η υπηρεσία Car to door διατίθεται στην αρχική οθόνη του MyToyota App. Είναι διαθέσιμη στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, για την περίπτωση που δεν έχετε σταθμεύσει στον τελικό προορισμό σας.

Όταν ενεργοποιείτε τη Λειτουργία Απορρήτου, απενεργοποιείτε τη λειτουργία GPS και δεν θα μπορούμε να παρακολουθούμε την τοποθεσία του αυτοκινήτου σας. Η Λειτουργία Απορρήτου είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή MyToyota στις «Ρυθμίσεις Αυτοκινήτου». Από την ενότητα αυτοκινήτου σύρετε προς τα δεξιά και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στις «Ρυθμίσεις αυτοκινήτου». Εκεί μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τη Λειτουργία Απορρήτου.

Εάν το όχημά σας είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Smart Connect, θα μπορείτε να δείτε την κατάσταση λειτουργίας απορρήτου μόνο μέσω της εφαρμογής. Η ενεργοποίηση/απενεργοποίησή της λειτουργίας απορρήτου πρέπει να γίνεται μέσω του συστήματος πολυμέσων του οχήματος. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες που θα βρείτε εδώ: https://www.toyota.gr/owners/connected-services/mytoyota/myt-downloadsOpens in new window

Αφαιρέστε το αυτοκίνητο από τον MyToyota λογαριασμό σας. Μην ακυρώνετε το λογαριασμό σας, καθώς πολλά αυτοκίνητα Toyota που πιθανόν αποκτήσετε μελλοντικά θα μπορούν να προστεθούν στο λογαριασμό. Μην παραλείψετε να ενημερώσετε το νέο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου ότι είναι εφοδιασμένο με MyToyota App Connected Services.

Εάν επιθυμείτε να διακόψετε προσωρινά τις υπηρεσίες MyToyota App Connected Services, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη Λειτουργία Απορρήτου (Privacy Mode) για να απενεργοποιήσετε το GPS.

Εάν επιθυμείτε να διακόψετε μόνιμα τις υπηρεσίες MyToyota App Connected Services, στο MyToyota App πηγαίνετε στο εικονίδιο με τον τροχό. Επιλέξτε ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις'), και μετά πηγαίνετε στο στηλοθέτη ‘Car’. Από εκεί μπορείτε να απενεργοποιήσετε μόνιμα τις υπηρεσίες MyToyota App Connected Services.

Οι υπηρεσίες MyToyota App Connected Services θα σταματήσουν εάν ο αριθμός πλαισίου (VIN) του οχήματός σας αφαιρεθεί από το λογαριασμό σας.

Ναι, σε επιλεγμένα μοντέλα. Στην ενότητα «Αυτοκίνητο» μπορείτε να δείτε την τρέχουσα στάθμη καυσίμου ως % της συνολικής χωρητικότητας της δεξαμενής καυσίμου.

Εάν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο, το εικονίδιο κλειδαριάς θα εμφανίζεται ως ξεκλείδωτο και θα επισημαίνεται με μια κόκκινη κουκκίδα.

Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο κλειδαριάς θα εμφανιστεί μια εικόνα του αυτοκινήτου που δείχνει την κατάσταση των θυρών/παραθύρων του αυτοκινήτου.

Λίστα υποστηριζόμενων μοντέλων:

• Aygo X
• Yaris (από τον Ιούνιο του 2021)
• Yaris Cross
• Corolla Hatchback & Touring Sports (από τον Αύγουστο του 2020)
• Corolla Sedan (από τον Νοέμβριο του 2020)
• RAV4 (από τον Αύγουστο του 2020)
• Hilux (από τον Αύγουστο του 2021 - ανάλογα με την έκδοση)

Σύστημα Πολυμέσων MyToyota

Το MyToyota Multimedia περιλαμβάνει αρκετές online υπηρεσίες πλοήγησης που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, όπως δελτία κυκλοφορίας (traffic info).

Για τη λειτουργία αυτών των υπηρεσιών απαιτείται internet. Θα χρειαστεί να συνδέσετε την κινητή συσκευή σας μέσω wi-fi ή Bluetooth tethering) ή οποιαδήποτε συσκευή / δίκτυο wi-fi με το αυτοκίνητο.  

Κάθε νέο αυτοκίνητο Toyota συνοδεύεται από 3ετή δωρεάν ενημέρωση χαρτών του συστήματος πλοήγησης, καθώς και άλλες υπηρεσίες, όπως:

• Real-Time Traffic (Κυκλοφορία σε Πραγματικό Χρόνο)
• Google Streetview (όπου διατίθεται)
• Point of Interest (POI - Σημείο Ενδιαφέροντος)
• Fuel (Πρατήρια Καυσίμου)
• Parking (Στάθμευση)
• Weather (Καιρός)


Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στις οδηγίες ενεργοποίησης και χρήσης των Online Συνδεδεμένων Υπηρεσιών Πλοήγησης. Links για το Πώς ενεργοποιούμε τις Online Συνδεδεμένες Υπηρεσίες Πλοήγησης και το Πώς χρησιμοποιούμε τις Online Συνδεδεμένες Υπηρεσίες Πλοήγησης

Το MyToyota Multimedia περιλαμβάνει επίσης ενσωμάτωση smartphone. Αυτό σας επιτρέπει να συνδέετε το smartphone σας (συμβατό με iOS & Android) στο αυτοκίνητό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις αγαπημένες σας εφαρμογές, όπως Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps και Waze, στο αυτοκίνητό σας και να τις ελέγχετε μέσω Siri Voice Assist ή OK Google.

Μερικά μοντέλα (τα Νέα C-HR, Yaris και AYGO, ανάλογα με τη έκδοση/εξοπλισμό (Τοπική προσαρμογή NMCS για συμβατότητα έκδοσης), η νέα Supra*) είναι συμβατά με Apple CarPlay, και Android Auto.
* Συμβατό μόνο με Apple CarPlay

Ενσωματωμένα συστήματα πλοήγησης λαμβάνουν δεδομένα από ένα δορυφορικό σήμα GPS. Το MyToyota Multimedia απαιτεί μία online σύνδεση για τη λήψη απαραίτητων δεδομένων για τις υπηρεσίες Real-Time Traffic, Google Streetview (όπου διατίθεται), Weather, Fuel και Parking, και online POI.

Όλα τα μοντέλα Toyota που πωλούνται αυτή τη στιγμή περιλαμβάνουν online υπηρεσίες πλοήγησης. Ωστόσο τα μοντέλα AYGO και Supra έχουν το δικό τους σετ συνδεδεμένων υπηρεσιών.

Ενσωμάτωση Smartphone διατίθεται σε συγκεκριμένες εκδόσεις της τρέχουσας γενιάς Aygo, σε ορισμένες εκδόσεις της τρέχουσας γενιάς Yaris, στη νέα Supra (λειτουργεί μόνο με Apple CarPlay), και σε νέα μοντέλα C-HR που κατασκευάζονται από Οκτώβριο 19. Στο δίκτυο εμπόρων μπορείτε να ενημερωθείτε εάν διατίθεται ενσωμάτωση smartphone.

Τα πρώτα 4 χρόνια οι online υπηρεσίες πλοήγησης του MyToyota Multimedia προσφέρονται δωρεάν. Μετά από το διάστημα αυτό, μπορείτε να αγοράσετε μία συνδρομή. Το map care pack περιλαμβάνει όλες τις ενημερώσεις χαρτών μας και σχετικές online υπηρεσίες και το service pack περιλαμβάνει τις online υπηρεσίες μας. Μπορείτε να αγοράσετε μία συνδρομή στο e-Store. Ενημερωθείτε στο e-Store για τις πιο πρόσφατες τιμές.

Θα λάβετε μία ειδοποίηση στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων του αυτοκινήτου σας 30 ημέρες προτού λήξει η 3ετής περίοδος δωρεάν λειτουργίας.
Στο e-Store, μπορείτε να ανανεώσετε το Map Care pack για 1, ή 3 χρόνια. Κατά την ανανέωση του Service Pack μας, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 1, 2 ή 3 ετών. Ενημερωθείτε στο e-Store για τιμές.

Μπορείτε να επισκεφθείτε το e-Store μέσω του συστήματος πολυμέσων του αυτοκινήτου σας ή του My Toyota Portal.
Στο customer portal e-Store, στο οποίο έχετε πρόσβαση μέσω του My Toyota Portal, μπορείτε να αγοράσετε τις προσφερόμενες υπηρεσίες μέσω MyToyota Multimedia. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την κατάσταση των υφιστάμενων συνδρομών σας στο e-Store. Ενώ βρίσκεστε στο e-Store πηγαίνετε στο στηλοθέτη ‘Purchased’ για να δείτε ποιες συνδρομές είναι ενεργές, και το υπόλοιπο διάστημα μέχρι τη λήξη τους.

Από το σύστημα πολυμέσων του αυτοκινήτου σας, μπορείτε να βρείτε το e-Store πηγαίνοντας στο κεφάλαιο 'Μενού', και στη συνέχεια στις εφαρμογές (apps), και επιλέγοντας ‘In Car’.

Μπορείτε να αγοράσετε υπηρεσίες μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του e-Store, την οποία μπορείτε να βρείτε στην διαδικτυακή Πύλη Πελατών My Toyota. Για να μάθετε ποιες υπηρεσίες έχετε ήδη και τον χρόνο που απομένει σε αυτές, κάντε κλικ στο «Αγορές».

Οι πελάτες λαμβάνουν δωρεάν υπηρεσίες 3 ετών για Map-care (2 ενημερώσεις χάρτη/έτος) και e-Services (Καιρός, Θέσεις στάθμευσης, Κίνηση, Τιμές καυσίμων). Μετά από αυτή τη δωρεάν περίοδο, μπορείτε να αγοράσετε/ανανεώσετε τις συνδρομές σας.

Θα λάβετε μία ειδοποίηση στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων του αυτοκινήτου σας 30 ημέρες προτού λήξει η 4ετής περίοδος δωρεάν λειτουργίας.

Στο e-Store, μπορείτε να ανανεώσετε το Map Care pack για 1, ή 3 χρόνια. Κατά την ανανέωση του Service Pack μας, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 1, 2 ή 3 ετών. Ενημερωθείτε στο e-Store για πιο πρόσφατες τιμές.

Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε αμέσως, αλλά σας συνιστούμε πάντα να δημιουργήσετε τον δικό σας λογαριασμό, ώστε να έχετε τον πλήρη έλεγχο των συνδρομών σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω:

• της εφαρμογής MyToyota στην κινητή συσκευή σας - πρώτα εγγραφείτε και μετά συνδεθείτε στο όχημά σας

• του μενού «Online» στο σύστημα πολυμέσων του οχήματος - θα πρέπει να αποδεχτείτε τους όρους χρήσης εντός 14 ημερών μέσω της διαδικτυακής Πύλης Πελατών

• της διαδικτυακής Πύλης Πελατών MyToyota - μόλις δημιουργηθεί ο λογαριασμός σας μέσω της διαδικτυακής πύλης, μπορείτε να συνδεθείτε στο πολυμέσα με τα διαπιστευτήριά σας

Εάν ο λογαριασμός του προηγούμενου κατόχου είναι ακόμα ενεργός στη μονάδα πολυμέσων, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια της περιόδου δωρεάν συνδρομής.

Η εφαρμογή MyToyota και ο λογαριασμός My Toyota στην διαδικτυακή πύλη μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη συσκευή πολυμέσων του οχήματος. Εάν δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό σας συνιστούμε να δημιουργήσετε έναν είτε μέσω της εφαρμογής MyToyota από το κινητό σας τηλέφωνο είτε μέσω της σελίδας μας www.toyota.gr όπου υπάρχει η πρόσβαση στη διαδικτυακή Πύλη Πελατών. Ο λογαριασμός που θα δημιουργήσετε και στις δύο περιπτώσεις θα είναι κοινός.

Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό μέσω της ίδιας της συσκευής πολυμέσων. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει και πάλι να αποδεχτείτε τους όρους χρήσης εντός 14 ημερών στην διαδικτυακή Πύλη Πελατών My Toyota (www.toyota.gr).

Μπορείτε να τον ενεργοποιήσετε μέσω του συστήματος multimedia του αυτοκινήτου σας. Σημειώστε ότι το αυτοκίνητό σας πρέπει να είναι συνδεδεμένο στο internet, είτε μέσω Bluetooth tethering, wi-fi tethering ή και του wi-fi του σπιτιού σας (εάν το όχημα είναι σταθμευμένο εντός εμβέλειας), καθώς οι υπηρεσίες που προσφέρονται από το MyToyota Multimedia λειτουργούν μέσω διαδικτύου. Για αναλυτική περιγραφή, διαβάστε τις Οδηγίες.
Μόλις συνδεθείτε, ξεκινά η δωρεάν 3ετής περίοδος λειτουργίας των online συνδεδεμένων υπηρεσιών πλοήγησης. Εάν δεν ακολουθήσετε τη συγκεκριιμένη διαδικασία, δεν θα μπορέσετε να απολαύσετε αυτές τις υπηρεσίες.

Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα Toyota συμβατά με wi-fi, αλλά όλα τα νέα μοντέλα είναι συμβατά με Bluetooth tethering.

Πηγαίνετε στο μενού του multimedia συστήματός σας και πατήστε ‘Setup’, και μετά ‘wi-fi’ και ‘Turn wi-fi power on’. Επιλέξτε το δίκτυό σας, εισάγετε τον κωδικό πρόσβασης (password) και επλέξτε ‘OK’. Εάν όλα έχουν γίνει σωστά, θα λάβετε ένα μήνυμα ότι το σύστημα πλοήγησης έχει συνδεθεί με επιτυχία στο hotspot.
Μπορείτε να βρείτε οδηγίες βήμα προς βήμα, παρακάτω.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες που θα βρείτε εδώ: https://www.toyota.gr/owners/connected-services/mytoyota/myt-downloads

Πηγαίνετε στο μενού του συστήματος multimedia και επιλέξτε ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις'). Μετά, επιλέξτε ‘Bluetooth connection’ ('Σύνδεση Bluetooth') και ακολουθήστε τα βήματα για να δημιουργήσετε τη σύνδεση δικτύου. Στη συνέχεια, στο smartphone σας, θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε το Bluetooth tethering. Μπορείτε να βρείτε οδηγίες βήμα προς βήμα, παρακάτω.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες που θα βρείτε εδώ: https://www.toyota.gr/owners/connected-services/mytoyota/myt-downloads

Το Apple CarPlay μπορεί να ενεργοποιηθεί συνδέοντας την iOS συσκευή σας στη USB θύρα του αυτοκινήτου. Στο σύστημα infotainment, κάντε κλικ στο μπουτόν ‘menu’ και κατόπιν στο ‘Car Play’.

Για να ενεργοποιήσετε το Android auto, πρέπει πρώτα να κατεβάσετε την εφαρμογή Android Auto. Στη συνέχεια, συνδέετε την Android συσκευή σας στη USB θύρα του αυτοκινήτου. Στο σύστημα infotainment, κάντε κλικ στο μπουτόν ‘menu’ και κατόπιν στο ‘Android Auto’.

Ναι, η πλειοψηφία των μοντέλων μας που έχουν κυκλοφορήσει μετά το 2019 είναι εξοπλισμένα με ενσωμάτωση Smartphone (Apple CarPlay & Android Auto). Εφόσον έχετε σύνδεση στο διαδίκτυο με το smartphone σας, πρέπει απλώς να συνδέσετε τη συσκευή σας στη θύρα USB του οχήματος. Στη συνέχεια, οι εφαρμογές θα είναι διαθέσιμες μέσω του μενού «Android Auto/Apple Car Play» στην οθόνη του infotainment.

Δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο για οχήματα που υποστηρίζουν Apple CarPlay:

https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/

• Αν η Android συσκευή διαθέτει παλαιότερη έκδοση από την Android 10, θα χρειαστεί πρώτα αν εγκαταστήσετε την εφαρμογή 'Android Auto'.

• Το ασύρματο Android Auto υποστηρίζεται από το Android 11.

Με την υπηρεσία Share to Car, μπορείτε να προετοιμαστείτε για το ταξίδι σας νωρίτερα, αναζητώντας οδηγίες στην κινητή συσκευή σας, και αποστέλλοντάς τις στη συνέχεια στο αυτοκίνητό σας. Θα χρειαστείτε αυτοκίνητο με ενσωματωμένη λειτουργία πλοήγησης και ένα λογαριασμό MyToyota όπου αυτό θα είναι καταχωρημένο.  

Για να ενεργοποιήσετε αυτή τη λειτουργία, θα χρειαστεί να συνδέσετε το αυτοκίνητό σας στο λογαριασμό MyToyota.   

Αυτό μπορεί να γίνει με δυο τρόπους:  

• Στο αυτοκίνητό σας, με ενεργό το Bluetooth ή wi-fi tethering, κάντε κλικ στο ‘Set-Up’ του συστήματος πολυμέσων. Πηγαίνετε στο στηλοθέτη 'Online', και επιλέξτε ‘Toyota online’, και στη συνέχεια ‘Existing account’ ('Υπάρχον λογαριασμός). Εισάγετε τα MyToyota διαπιστευτήριά σας. Μετά, θα πρέπει να πάτε στο MyToyota customer portal. Θα έχετε λάβει το μήνυμα ‘βρήκαμε νέο ID συσκευής’. Επιβεβαιώστε και είστε έτοιμοι.
• Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία Share to Car απευθείας στην εφαρμογή, από το μενού του αυτοκινήτου, επιλέγοντας το εικονίδιο του τροχού, πηγαίνετε στο 'Settings' ('Ρυθμίσεις'), και μετά στο στηλοθέτη ‘Car' επιλέξτε 'εγγραφή μιας συσκευής πολυμέσων'. Ακολουθήστε τις οδηγίες στην εφαρμογή σας και να θυμάστε ότι θα πρέπει να βρίσκεστε μέσα στο αυτοκίνητο για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία pairing (σύζευξη).

Ασύρματες (ΟΤΑ) ενημερώσεις είναι εφικτές με τα πιο σύγχρονα συστήματα πολυμέσων του 2019, και ενεργοποιούνται στο e-Store για τα τελευταία συμβατά μοντέλα. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης. 
Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε μηχανικά το σύστημά σας κατεβάζοντας ενημερώσεις από το e-Store του MyToyota Toyota Portal, και βάζοντάς τις σε ένα USB stick, και συνδέοντάς το στη συνέχεια με το αυτοκίνητό σας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες που θα βρείτε εδώ: https://www.toyota.gr/owners/connected-services/mytoyota/myt-downloads

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Share to Car στην Εφαρμογή MyToyota για να προγραμματίσετε τη διαδρομή σας. Πρώτα, πηγαίνετε στο στηλοθέτη ‘Services’ ('Υπηρεσίες') επιλέγετε ‘Share to Car’, κάνετε κλικ στο 'πού', εισάγετε τη διεύθυνση, και μπορείτε να προγραμματίσετε ένα ταξίδι που να περιλαμβάνει μέχρι 9 στάσεις και έναν τελικό προορισμό, κάνοντας κλικ στο μπουτόν ‘+’ . Μετά, πατήστε ‘send to car’ ('αποστολή στο αυτοκίνητο').

Όταν βρεθείτε στο αυτοκίνητό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε σύνδεση wi-fi. Η ευκολότερη μέθοδος είναι να συνδέσετε το Bluetooth (tethering) στο smartphone σας. Μόλις το αυτοκίνητό σας συνδεθεί στο internet, μπορείτε να κατεβάσετε το ταξίδι. Πηγαίνετε στους 'αγαπημένους προορισμούς' στη μονάδα πολυμέσων, και θα βρείτε το ταξίδι που έχετε προγραμματίσει.

Για το νέο RAV4, το νέο Corolla, το Νέο Camry, και το Νέο C-HR το ταξίδι υπάρχει στο μενού με τα 'αγαπημένα'. Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε τα εγχειρίδια χρήσης των How to Share to car και How to find in-car, Share to car ταξίδια.

Η 3ετής περίοδος ξεκινά από τη στιγμή που εισάγετε τα MyToyota διαπιστευτήριά σας στη μονάδα infotainment.

Θα λάβετε μία ειδοποίηση στην οθόνη του συστήματος multimedia του αυτοκινήτου σας 30 ημέρες πριν λήξει η 3ετής δωρεάν περίοδος και θα επαναλαμβάνεται κάθε εβδομάδα. 15 ημέρες πριν τη λήξη, θα λαμβάνετε το ίδιο μήνυμα καθημερινά. Αφού λήξει η τριετής περίοδος, θα εμφανίζεται ένα μήνυμα κάθε φορά που θα προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή.