Περιβαλλοντική Πρόκληση Toyota 2050
Στόχος μας είναι να ελαχιστοποιήσουμε τη χρήση νερού και να διαχειριστούμε τις απορρίψεις βάσει των συνθηκών που επικρατούν σε κάθε περιοχή που δραστηριοποιούμαστε.
Στόχος μας είναι να ελαχιστοποιήσουμε τη χρήση νερού και να διαχειριστούμε τις απορρίψεις βάσει των συνθηκών που επικρατούν σε κάθε περιοχή που δραστηριοποιούμαστε.
Έως το 2030, στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε μέτρα προκειμένου να μειώσουμε τη χρήση νερού στα τέσσερα εργοστάσια που αφορά ακόμα περισσότερο η συγκεκριμένη πρόκληση: στη Βόρεια Αμερική, την Ασία και τη Νότια Αφρική.
Όσον αφορά την ποιότητα του νερού, θα κάνουμε επίσης πλήρεις εκτιμήσεις επιπτώσεων και στις 22 μονάδες στη Βόρεια Αμερική, την Ασία και την Ευρώπη όπου το νερό που χρησιμοποιούμε απορρίπτεται απευθείας στα ποτάμια.
Το βιομηχανικό νερό χρησιμοποιείται για όλες τις διαδικασίες κατά την παραγωγή οχημάτων. Μαζί με την ενέργεια και τα απόβλητα, αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Toyota Motor Manufacturing France (TMMF), ως μία από τις παγκόσμιες βιώσιμες μονάδες μας, καταβάλλει συνεχώς προσπάθειες για τη μείωση της χρήσης νερού.
Αρχικά μείωσε το βιομηχανικό νερό που αγοράζει αφού εξέτασε προσεκτικά τις απαιτήσεις σε νερό ανά μονάδα. Στη συνέχεια, η TMMF άρχισε να διερευνά εάν ορισμένα από τα λύματα θα μπορούσαν να ανακυκλωθούν αντί να χρησιμοποιούν φρέσκο βιομηχανικό νερό. Αυτό περιλάμβανε την ανάλυση της ποιότητας του νερού που απορρίπτεται και των ευκαιριών για την ανακύκλωσή του.
Για να χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένο νερό στις παραγωγικές διαδικασίες, πρέπει να αναμιχθεί με το νερό της βροχής. Η TMMF συνέλεγε ήδη το νερό της βροχής σε ειδική λεκάνη συλλογής βρόχινου νερού, αλλά εγκατέστησαν και μια δεύτερη για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας ανακύκλωσης και την ποιότητα του ανακυκλωμένου νερού.
Με αυτό το έργο, η TMMF αποτελεί σημείο αναφοράς για την Toyota Manufacturing παγκοσμίως όσον αφορά τη χρήση του νερού. Η διαδικασία της επιτυχούς υλοποίησης μιας πρωτοβουλίας σε ένα εργοστάσιο και στη συνέχεια αξιολόγησης και εφαρμογής της σε άλλα εργοστάσια, στους όρους της Toyota, ονομάζεται Yokoten.