Περιβαλλοντική Πρόκληση Toyota 2050
Στόχος μας είναι να μειώσουμε τις παγκόσμιες μέσες εκπομπές CO2 από τα νέα οχήματα κατά 90%έως το 2050, σε σύγκριση με το 2010 ως έτος αναφοράς.
Στόχος μας είναι να μειώσουμε τις παγκόσμιες μέσες εκπομπές CO2 από τα νέα οχήματα κατά 90%έως το 2050, σε σύγκριση με το 2010 ως έτος αναφοράς.
Μέχρι το 2030, στόχος μας είναι οι ετήσιες μας πωλήσεις εξηλεκτρισμένων οχημάτων να ξεπερνάνε τα 5,5 εκατομμύρια παγκοσμίως, από τα οποία πάνω από 1 εκατομμύριο να είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών (αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου).
Η εκτίμηση της μέσης παγκόσμιας μείωσης των εκπομπών CO2 σε γρ.-CO2/χλμ. από νέα οχήματα θα είναι, ανάλογα με τις συνθήκες στην αγορά, 35% ή περισσότερο, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010.
... ηλεκτρικά οχήματα που πωλήθηκαν παγκοσμίως το 2018, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 16% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων.
... διαθέσιμα παγκοσμίως.
... εκπομπών CO2 από το 1997 χάρη στις παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών εξηλεκτρισμένων οχημάτων.
... πωλήθηκαν από την Toyota Motor Europe (ΤΜΕ) το 2019, αντιπροσωπεύοντας το 52% των συνολικών πωλήσεων της TME.
... διαθέσιμα στην Ευρώπη.
... μέσος όρος εκπομπών CO2 νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ το 2019.
Ο πυρήνας της στρατηγικής μας για τα εξηλεκτρισμένα οχήματα περιλαμβάνει την απομάκρυνση από τα συμβατικά συστήματα κινητήρων και μετάδοσης και τη σημαντική επιτάχυνση των σχεδίων ανάπτυξης και κυκλοφορίας υβριδικών οχημάτων (HEV), plug-in hybrid (PHEV), αμιγώς ηλεκτρικών (BEV) και οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV).
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι μέχρι το 2030, στόχος μας είναι οι ετήσιες μας πωλήσεις εξηλεκτρισμένων οχημάτων να ξεπερνάνε τα 5,5 εκατομμύρια παγκοσμίως, από τα οποία πάνω από 1 εκατομμύριο να είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών (BEV, FCEV). Επιπλέον, έως το 2025 περίπου, κάθε μοντέλο της σειράς Toyota και Lexus σε όλο τον κόσμο θα είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό ή θα έχει μία εξηλεκτρισμένη επιλογή.
• BEV : Το 2020 θα ξεκινήσουμε τη μαζική παραγωγή BEV για την κινεζική αγορά και στη συνέχεια θα εισέλθουμε σε άλλες αγορές με τα μοντέλα Toyota και Lexus BEV.
• FCEV : Θα επεκτείνουμε τη σειρά FCEV τόσο για επιβατικά όσο και για επαγγελματικά οχήματα.
Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία στο newsroom της Toyota
• HEV: Η γκάμα HEV θα μεγαλώσει επίσης, χάρη στην περαιτέρω ανάπτυξη του Toyota Hybrid System II, την εισαγωγή μιας πιο ισχυρής έκδοσης σε ορισμένα μοντέλα και την ανάπτυξη απλούστερων υβριδικών συστημάτων σε επιλεγμένα μοντέλα.
• Τέλος, θα επεκτείνουμε επίσης τη σειρά PHEV μας κατά τη δεκαετία του 2020.