Η ομάδα της Toyota σας περιμένει
Οι εκθέσεις και οι υπηρεσίες μας, στη διάθεσή σας

Με προτεραιότητα την ασφάλεια των ανθρώπων μας αλλά και των πελατών μας, η ομάδα μας είναι δίπλα σας για να σας εξυπηρετήσει τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας. Οι εκθέσεις και τα συνεργεία μας είναι στην διάθεσή σας να τα επισκεφτείτε, ενώ για πρώτη φορά μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά του δικού σας Toyota online.

Η Toyota σας προστατεύει πάντα. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μια σειρά από μέτρα πρόληψης κατά του Covid-19 στις διαδικασίες και στις εκθέσεις μας
  • Συστηματικός και καθημερινός προληπτικός έλεγχος του προσωπικού
  • Ελαχιστοποίηση επαφών και χρήση ψηφιακών μέσων για κάθε συναλλαγή
  • Καθημερινή και τακτική απολύμανση/ καθαρισμός κάθε οχήματος (εκθεσιακού – Test Drive – αντικατάστασης) πριν και μετά από κάθε χρήση
  • Τοποθέτηση ειδικών καλυμμάτων σε καίρια σημεία επαφής κατά την εργασία, παραλαβή και παράδοση οχήματος
  • Αποκλειστική χρήση γαντιών μίας χρήσης κατά τη διάρκεια κάθε εργασίας
  • Τακτική καθημερινή απολύμανση κάθε επιφάνειας εργασίας, σημείων επαφής και κοινόχρηστων χώρων
Όλες μας οι υπηρεσίες είναι στην διάθεσή σας:

Υπηρεσίες After Sales με ασφάλεια και σύνεση

/

Ανοιχτές εκθέσεις με όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης

/

Online παραγγελία αυτοκινήτου χωρίς φυσική επαφή

/

 

Διαθέσιμες υπηρεσίες After Sales: Είμαστε ανοιχτά και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε ώστε η κάθε μετακίνηση να γίνεται πάντα με ασφάλεια.

Η ομάδα της TOYOTA τηρώντας όλα τα μέτρα πρόληψης στο προσωπικό και στους χώρους βρίσκεται στην διάθεσή σας παρέχοντας υπηρεσίες service με ασφάλεια και σύνεση. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας συμβουλευτείτε τη διαθεσιμότητα και το ωράριο λειτουργίας ανά έκθεση και επικοινωνήστε μαζί μας για να ορίσουμε το ραντεβού σας.

Ανοιχτές εκθέσεις: Οι εκθέσεις του δικτύου μας είναι στην διάθεσή σας.

Τόσο η ομάδα μας όσο και οι διαδικασίες μας τηρούν αυστηρά μέτρα πρόληψης κατά του Covid-19 και βρίσκονται στην διάθεσή σας. Μπορείτε να συμβουλευτείτε το ωράριο λειτουργίας μας, να μας καλέσετε να κλείσουμε ένα ραντεβού είτε να επισκεφτείτε την κοντινότερή σας έκθεση. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

/
Online κράτηση αυτοκινήτου: Παραγγείλτε online το Toyota σας!

Η Toyota πρωτοπορεί για εσάς και σας προσφέρει τη νέα υπηρεσία Online Κράτησης Αυτοκινήτου. Έτσι κάνουμε δυνατή την επιλογή, την εξατομίκευση και την άμεση παραγγελία του μοντέλου της αρεσκείας σας online, ολοκληρώνοντας το ταξίδι σας μαζί μας, χωρίς καμία φυσική επαφή και με απόλυτη ασφάλεια.

/

Στην διάθεσή σας για κάθε απορία. Μπορείτε να μας βρείτε στο 210 2808555/ customer@toyota.gr/ @ToyotaHellas/

Συχνές Ερωτήσεις

Το αυτοκίνητό μου είναι ακινητοποιημένο/σταθμευμένο. Τι πρέπει να κάνω για να διατηρήσω τη μπαταρία σε καλή κατάσταση;

Για τα συμβατικά μας οχήματα, υπάρχουν δύο τρόποι μακροχρόνιας στάθμευσης:

1. Πρέπει να εκκινείτε το όχημά σας κάθε εβδομάδα για τουλάχιστον 20 λεπτά χωρίς να χρειάζεται να το οδηγήσετε. Παρακαλούμε όπως βεβαιωθείτε πώς όλα τα φώτα και τα ηλεκτρικές λειτουργίες του οχήματος είναι απενεργοποιημένες.

ή

2. Ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας πρέπει να αφαιρεθεί. Η μπαταρία ενδέχεται να χρειαστεί να φορτιστεί ανάλογα με την περίοδο και την κατάσταση κατά την περίοδο στάθμευσης, όταν το όχημα θα εξέλθει της μακρόχρονης στάθμευσης.*

Για τα υβριδικά μας οχήματα:

1. Για να αποφύγετε την υπερβολική αποφόρτιση της συμβατικής μπαταρίας σας, φορτίζετε την μπαταρία τουλάχιστον μια φορά ανά εβδομάδα ενεργοποιώντας το υβριδικό σύστημα για (ένδειξη “ready” στον πίνακα οργάνων) τουλάχιστον 20 λεπτά με όλα τα φώτα και ηλεκτρικές λειτουργίες απενεργοποιημένες. Βεβαιωθείτε ότι ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται στην θέση “P” και όχι στην θέση “N” διότι σε περίπτωση που βρίσκεται στην θέση “N” δεν θα φορτιστεί μαζί με την μπαταρία 12V και η μπαταρία του υβριδικού συστήματος.
Προσοχή:

* Βεβαιωθείτε ότι το όχημα βρίσκεται σταθμευμένο σε ανοικτό χώρο με καλό εξαερισμό κατά την διάρκεια λειτουργίας του υβριδικού συστήματος ή του κινητήρα των συμβατικών οχημάτων προς αποφυγή εισπνοής καυσαερίων.
* Παρακαλούμε όπως βρίσκεστε εντός του οχήματος καθ όλη την διάρκεια λειτουργίας του οχήματος.
*Σε περίπτωση που δεν έχετε τον απαιτούμενο εξοπλισμό καθώς και ένα δεύτερο όχημα για την εκκίνηση του οχήματος που έχει αποφορτιστεί η μπαταρία παρακαλούμε όπως αποφύγετε την επικοινωνία για βοήθεια με γείτονες σεβόμενοι τα μέτρα προστασίας και απόστασης κατά της μετάδοσης του COVID, παραμείνετε ασφάλειες και απομονωμένοι και επικοινωνήστε με την οδική βοήθεια για να σας εξυπηρετήσει. Σε περίπτωση που έχετε προμηθευτεί το συμβόλαιο οδικής βοήθειας μέσω του επίσημου δικτύου συνεργείων της ΤΟΥΟΤΑ το τηλέφωνο επικοινωνίας της Toyota Eurocare vείναι 210 5544666 (24 ώρες).

ή

2. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποσυνδέσετε τον αρνητικό πόλο της βοηθητικής μπαταρίας. * Όσον αφορά στην μπαταρία του υβριδικού οχήματος, φορτίζετε την μπαταρία τουλάχιστον μία φορά κάθε δύο μήνες ξεκινώντας το υβριδικό σύστημα για περίπου 30 λεπτά. Βεβαιωθείτε ότι η φωτεινή ένδειξη "ready" είναι αναμμένη και όλα τα φώτα και τα ηλεκτρικές λειτουργίες είναι απενεργοποιημένες. Όπως και με τη βοηθητική φόρτιση της μπαταρίας, δεν είναι απαραίτητο να οδηγείτε το όχημα.

*¨Σημειώστε πως όλες οι αποθηκευμένες μνήμες (μνήμη καθισμάτων, ραδιοφωνικοί σταθμοί, ρολόι κ.λπ.) θα χαθούν, οπότε θα χρειαστεί επανεισαγωγή κατά την επανασύνδεση της μπαταρίας.

Προσοχή:

* Βεβαιωθείτε ότι το όχημα βρίσκεται σταθμευμένο σε ανοικτό χώρο με καλό εξαερισμό κατά την διάρκεια λειτουργίας του υβριδικού συστήματος ή του κινητήρα των συμβατικών οχημάτων προς αποφυγή εισπνοής καυσαερίων.
* Παρακαλούμε όπως βρίσκεστε εντός του οχήματος καθ όλη την διάρκεια λειτουργίας του οχήματος.
*Σε περίπτωση που δεν έχετε τον απαιτούμενο εξοπλισμό καθώς και ένα δεύτερο όχημα για την εκκίνηση του οχήματος που έχει αποφορτιστεί η μπαταρία παρακαλούμε όπως αποφύγετε την επικοινωνία για βοήθεια με γείτονες σεβόμενοι τα μέτρα προστασίας και απόστασης κατά της μετάδοσης του COVID, παραμείνετε ασφάλειες και απομονωμένοι και επικοινωνήστε με την οδική βοήθεια για να σας εξυπηρετήσει. Σε περίπτωση που έχετε προμηθευτεί το συμβόλαιο οδικής βοήθειας μέσω του επίσημου δικτύου συνεργείων της ΤΟΥΟΤΑ το τηλέφωνο επικοινωνίας της Toyota Eurocare είναι 210 5544666 (24 ώρες).

Δεν μπορώ να ξεκλειδώσω το όχημα μέσω του μπουτόν του κλειδιού τι πρέπει να κάνω?

Σε περίπτωση που το όχημα είναι εξοπλισμένο με σύστημα έξυπνης πρόσβασης (smart entry) μπορείτε να κλειδώστε και να ξεκλειδώσετε το όχημα χρησιμοποιώντας την λεπίδα που φέρει το χειριστήριο έξυπνης πρόσβασης (smart entry control) από την κλειδαριά της πόρτας του οδηγού.
Για τα οχήματα που δεν είναι εξοπλισμένα με σύστημα έξυπνης πρόσβασης μπορείτε να κλειδώσετε και να ξεκλειδώσετε το όχημα χρησιμοποιώντας το κλειδί στην κλειδαριά της πόρτας του οδηγού. Και στις 2 περιπτώσεις εφόσον η μπαταρία έχει αποφορτιστεί θα μπορέσετε να κλειδώσετε ή να ξεκλειδώσετε ΜΟΝΟ την πόρτα του οδηγού, οι υπόλοιπες κλειδαριές δεν θα λειτουργήσουν (μπορείτε να τις ξεκλειδώσετε ή να τις κλειδώσετε χρησιμοποιώντας τα εσωτερικά μπουτόν της κάθε πόρτας)

Λόγω της μειωμένης χρήσης του οχήματος η 12V μπαταρία ξεφόρτησε τι πρέπει να κάνω?

Εφόσον έχετε κάλυψη από οδική βοήθεια μπορείτε να την καλέσετε ώστε να εκκινήσει το αυτοκίνητο. Αν το συμβόλαιο της οδικής σας βοήθειας το έχετε προμηθευτεί μέσω του συνεργείου του δικτύου της ΤΟΥΟΤΑ το τηλεφωνικό κέντρο επικοινωνίας της Toyota Eurocare είναι 210 5544666 (24 ώρες). Εν συνεχεία επικοινωνήστε με το πλησιέστερο συνεργείο του δικτύου ΤΟΥΟΤΑ ώστε να σας κατευθύνει για τις περεταίρω ενέργειες που απαιτούνται.

Το όχημά μου θα μείνει σταθμευμένο για τουλάχιστον 1 μήνα χρειάζεται να κάνω κάτι για τα ελαστικά?

Παρακαλούμε ελέγξτε ότι η πίεση των ελαστικών είναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Σε περίπτωση που είναι μικρότερη από την προβλεπόμενη φροντίστε να συμπληρώσετε αέρα μέχρι την ενδεδειγμένη πίεση. Για το διάστημα ακινητοποίησης παρακαλούμε ανά εβδομάδα όπως μετακινείτε το όχημα προς τα εμπρός και προς τα πίσω κατά 30 περίπου εκατοστά ώστε να αποφευχθεί η δημιουργία flat spot. Αν το όχημα είναι παρκαρισμένο στον δρόμο απλά ξεπαρκάρετε και παρκάρετε πάλι στην ίδια θέση. Όταν ξαναχρησιμοποιήσετε το όχημα παρακαλώ ελέγξτε την πίεση των ελαστικών στο πλησιέστερο σταθμό ανεφοδιασμού καυσίμων.

Έχει περάσει ένας χρόνος ή έχω διανύσει 15.000ΚΜ από την προηγούμενη περιοδική συντήρηση, μπορώ να επισκεφθώ στο συνεργείο για να πραγματοποιηθεί η περιοδική συντήρηση του οχήματός μου?

Τα συνεργεία του δικτύου της ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς παραμένουν ανοικτά. Τα ραντεβού κλείνονται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός στο κατάστημα και ακολουθούνται οι κανόνες για την υγιεινή και ασφάλεια. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα που εξυπηρετήστε για να κανονίσετε το ραντεβού σας.

Δε μπορώ να επισκεφθώ το συνεργείο μου, για να πραγματοποιηθεί το προγραμματισμένο σέρβις, λόγω των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων. Τι θα συμβεί με την εγγύηση του αυτοκινήτου μου?

Η ΤΟΥΟΤΑ έχει σχεδιάσει και σκοπεύει να εφαρμόσει ένα πιο ευέλικτο πρόγραμμα σχετικά, ώστε η εγγύηση του αυτοκινήτου σας να παραμένει σε ισχύ. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής σας, προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά.

Η εγγύησή μου λήγει και λόγω των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων, δε μπορώ να επισκεφθώ το συνεργείο μου. Θα μπορέσω να το επισκευάσω στα πλαίσια της εγγύησης, όταν αρθούν τα μέτρα?

Η ΤΟΥΟΤΑ έχει μεριμνήσει για τις περιπτώσεις αυτές, προσαρμόζοντας την πολιτική της, που αφορά στα θέματα εγγυήσεων, στις ανάγκες της περιόδου. Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής σας, προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά.

Μπορώ να επισκεφθώ το συνεργείο μου, προκειμένου να πραγματοποιηθεί καμπάνια ανάκλησης στο αυτοκίνητό μου?

Τα συνεργεία του εξουσιοδοτημένου δικτύου της ΤΟΥΟΤΑ παραμένουν σε λειτουργία, ώστε να εξυπηρετούν τις περιπτώσεις προληπτικών ελέγχων – ανακλήσεων του αυτοκινήτου σας. Μπορείτε να ελέγξετε εάν στο αυτοκίνητό σας εκκρεμεί καμπάνια ανάκλησης στην ενότητα "Ιδιοκτήτες Toyota -> Εγγύηση και Ασφάλεια -> Έλεγχος Ανακλήσεων" και να επικοινωνήσετε με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής σας, προκειμένου να κανονίσετε την επίσκεψή σας.

Έχει ενεργοποιηθεί μια λυχνία στο καντράν του οχήματος.

Παρακαλούμε επισκεφθείτε την ενότητα «Προειδοποιητικές Λυχνίες» για περισσότερες πληροφορίες ή ανατρέξτε στο εγχειρίδιο χρήσης του οχήματος. Στη συνέχεια καλέστε το πλησιέστερο συνεργείο ώστε να σας καθοδηγήσει σχετικά με τις περεταίρω απαιτούμενες ενέργειες.

Θα ήθελα να προμηθευτώ κάποια ανταλλακτικά ή αξεσουάρ τι πρέπει να κάνω?

Τα συνεργεία του δικτύου της ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς παραμένουν ανοικτά. Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα ανταλλακτικών του συνεργείου που σας εξυπηρετεί για να τοποθετήσετε μία παραγγελία για τα προϊόντα που χρειάζεστε.

Το συμβόλαιο της οδικής μου βοήθειας Toyota Eurocare λήγει τι πρέπει να κάνω?

Επικοινωνήστε με το επίσημο δίκτυο της ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς ώστε να επιλέξετε το πρόγραμμα ανανέωσης της αρεσκείας σας αλλά και να σας κατευθύνουν αναφορικά με τις ενέργειες που απαιτούνται για την ανανέωση του συμβολαίου.

Το συμβόλαιο ασφάλειας του οχήματος μου λήγει, τι πρέπει να κάνω;

Υπάρχει διαδικασία έγκαιρης υπενθύμισης της ανανέωσης του συμβολαίου σας. Εάν επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητής του επίσημου δικτύου ΤΟΥΟΤΑ που αναγράφεται στο συμβόλαιο σας.
Έχουμε την δυνατότητα να εκτελέσουμε την συναλλαγή ηλεκτρονικά, εξ’ αποστάσεως, και να σας σταλεί το συμβόλαιο ηλεκτρονικά ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση που επιθυμείτε. Οι διαθέσιμοι τρόποι αποπληρωμής είναι οι εξής: i) Ηλεκτρονική Μεταφορά του ποσού με αναφορά στην αιτιολογία του αριθμού πινακίδας ή του αριθμού συμβολαίου, ii) Εξ’ αποστάσεως χρέωση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, iii) αποστολή με αντικαταβολή. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της British Providence ΑΕ στα τηλέφωνα επικοινωνίας: i) 210 2808600, ii) 210 2808650

Σε περίπτωση ατυχήματος πως μπορώ να κάνω χρήση της φροντίδας ατυχήματος;

Μπορείτε να καλέσετε το τηλεφωνικό κέντρο φροντίδας ατυχήματος στο 210 2851681, για επί τόπου εξυπηρέτηση. Εάν χρειάζεστε και καλύπτεστε για Οδική Βοήθεια βλάβης καλέστε στα τηλέφωνα που αναγράφονται πάνω στο συμβόλαιο σας.

Το όχημα μου ενεπλάκη σε ατύχημα και πρέπει να επισκευαστεί τι πρέπει να κάνω?

Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το επίσημο δίκτυο της ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς ώστε να σας κατευθύνει αναφορικά με τις ενέργειες που απαιτούνται για την επισκευή του οχήματος.

Θέλω να επικοινωνήσω με την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς πως μπορώ να το κάνω?

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω σχετικής ηλεκτρονική αλληλογραφίας στο customer@toyota.gr ή στο 210 2808555 από τις 9:00 έως τις 17:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Πώς μπορώ να ασφαλίσω το νέο μου όχημα;

Μπορείτε να ασφαλίσετε το όχημα σας σε ένα από ασφαλιστικά προγράμματα ΤΟΥΟΤΑ Insurance με προνομιακές καλύψεις για τους πελάτες ΤΟΥΟΤΑ. Επικοινωνήστε με τον πιστοποιημένο Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή που υπάρχει σε κάθε κατάστημα του επίσημου δικτύου ΤΟΥΟΤΑ. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της British Providence ΑΕ στα τηλέφωνα επικοινωνίας: i) 210 2808600, ii) 210 2808650

Οι ρυθμίσεις των cookies σας

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Εάν συμφωνείτε, συνεχίστε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο ως συνήθως ή ενημερωθείτε εδώ σχετικά με τα είδη των cookies που μπορείτε να επιλέξετε, καθώς και για τον τρόπο αλλαγής των ρυθμίσεων τους.