Θρυλική νίκη για την Toyota Gazoo Racing

Dakar 2019

Μετά από ένα πολύ επιτυχημένο 2018, το οποίο περιελάμβανε μία διπλή νίκη, στο WRC και στις 24 Ώρες του Le Mans, οι ομάδες Toyota Gazoo Racing στοχεύουν σε ακόμα μία νίκη στο Dakar 2019. H Toyota Gazoo Racing SA έλαβε μέρος στο Dakar 2019, από την πρώτη μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, με τους Al Attivah/Baumel να διεκδικούν την πρώτη θέση.

Ο οδηγός από το Qatar εξασφάλισε στο Γάλλο συνοδηγό του, ο οποίος συμπλήρωσε τα 43 του χρόνια την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου, το καλύτερο δώρο γενεθλίων όταν έφτασαν στην γραμμή τερματισμού στο Dakar 2019 με τους συναδέλφους τους Giniel de Villiers και Dirk von Zitzewitz σε σχηματισμό. Τα δύο πληρώματα του Toyota Hilux ολοκλήρωσαν όλη την ειδική διαδρομή μαζί, καθώς οι De Villiers / Von Zitzewitz περίμεναν σχεδόν 55 λεπτά πριν οι επικεφαλής να ξεκινήσουν την ειδική διαδρομή, για να τους ξεπεράσουν τελικά στον τερματισμό.

/

Ο αρχηγός της ομάδας Glyn Hall δήλωσε νωρίτερα: "Μια νίκη στο Dakar δεν είναι ποτέ εύκολη - υπάρχουν πολλοί που την επιδιώκουν. Ο φετινός αγώνας δεν αποτέλεσε εξαίρεση φέρνοντας αντικρουόμενα συναισθήματα και αποτελεσμάτα για την ομάδα."

Το πρώτο σοβαρό πλήγμα ήρθε όταν οι De Villiers / Von Zitzewitz υποχώρησαν στην κατάταξη και βγήκαν εκτός αναμέτρησης στην τρίτη ειδική διαδρομή, αφού χτύπησαν πάνω σε βράχο που ήταν καλυμμένος με πυκνή σκόνη. Έτσι οι νικητές του 2009 υποβιβάστηκαν σε έναν υποστηρικτικό ρόλο, ενώ μια παρόμοια κατάληξη επεφύλασσε η μοίρα και για τον Δανό οδηγό Bernhard ten Brinke και τον Γάλλο συνοδηγό του, Xavier Panseri, μόλις μια μέρα αργότερα.

"Κατά μία έννοια ήταν πολύ ανακουφιστικό να έχουμε δύο 'νεροκουβαλητές' να υποστηρίζουν τον Nasser" είπε ο Hall μετά την κούρσα. "Αλλά ακόμα κι έτσι, θα προτιμούσα να τους είχαμε να διεκδικούν γενικές θέσεις παρά νίκες σε ειδικές διαδρομές."

Δυστυχώς, ο αγώνας των Ten Brinke / Panser έφτασε πρόωρα στο τέλος του στην όγδοη ειδική διαδρομή, όταν αντιμετώπισαν βλάβη στο σύστημα μετάδοσης στο κιβώτιο ταχυτήτων σε μερικούς από τους μεγαλύτερους αμμόλοφους στον φετινό αγώνα. Αυτό σήμαινε ότι οι Be Villiers / Von Zitzewitz απέμειναν το μόνο υποστηρικτικό πλήρωμα για τους Al Attivah / Baumel.

/

"Προφανώς ήρθαμε εδώ για να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τον αγώνα", είπε ο De Villiers, που κατέκτησε τελικά την ένατη θέση. "Αλλά από τη στιγμή που το όνειρο τέλειωσε, ήμασταν ευτυχείς που υποστηρίξαμε τους Nasser και Mathieu σε αυτήν την προσπάθειά τους. Αφού δεν μπορούσαμε να κερδίσουμε εμείς οι ίδιοι, το καλύτερο που θα μπορούσε να συμβεί ήταν να κατακτήσει τη νίκη ένας από τους συναδέλφους μας στην ομάδα, και είμαι πολύ χαρούμενος με το τελικό αποτέλεσμα."

Για την Toyota Gazoo Racing SA, η νίκη στο Περού έρχεται σαν το κερασάκι σε ένα εκπληκτικό ρεκόρ στο Dakar. "Αυτό ήταν κάτι που χρειαζόμασταν", είπε ο Hall με αναπτερωμένο ηθικό, και ενώ η σκόνη είχε καταλαγιάσει στον 41ο αγώνα Dakar. "Και είναι πραγματικά εκπληκτικό να κερδίζεις τελικά."

Ο Akio Toyoda, Πρόεδρος του Toyota Motor Corporation, σχολιάζει τη νίκη της ομάδας. "Κάθε χρόνο, πολλοί νέοι οδηγοί επιλέγουν αγωνιστικά αυτοκίνητα Toyota για να αναλάβουν αυτήν την απίστευτα σκληρή πρόκληση. Και η φετινή χρονιά δεν αποτέλεσε έκπληξη. Ένας αριθμός από αυτοκίνητα Hilux και Land Cruiser οδήγησαν 5.000 χιλιομέτρα σε δύο εβδομάδες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλες τις ομάδες που επέλεξαν την Toyota για το φετινό Ράλι Dakar. Σας ευχαριστώ για τη σκληρή προσπάθειά σας!

Ο κ. Toyoda καταλήγει: "Πιστεύω ότι όλες οι ομάδες ανταποκρίθηκαν στις προκλήσεις, αντιστεκόμενες στις εξουθενωτικές συνθήκες περιβάλλοντος του Ράλι Dakar και προάγοντας τη φιλοσοφία του Toyota Group "κατασκευάζουμε συνεχώς καλύτερα αυτοκίνητα". Το Toyota Group, συνολικά, θα συνεχίζει να κατασκευάζει όλο και καλύτερα αυτοκίνητα, κατακτώντας όλο και περισσότερους δρόμους και εδάφη σε όλο τον κόσμο.

Δείτε ακόμα

TOYOTA GAZOO Racing TOYOTA GAZOO Racing Δεσμευόμαστε να ξεπερνάμε κάθε όριο, μέσα από τη συμμετοχή μας σε αγώνες, για να κατασκευάζουμε συνεχώς καλύτερα αυτοκίνητα. Ανακαλύψτε περισσότερα για τις δραστηριότητες της TOYOTA GAZOO Racing. Η Τoyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Η Τoyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) προβάλλει όλες τις τεχνολογίες αιχμής: κινητήρες 1.000 ίππων, ανώτερες ταχύτητες 330χλμ./ώρα και πλευρικές δυνάμεις στα όρια της ανθρώπινης αντοχής. Για την TOYOTA GAZOO Racing, το WEC αποτελεί το απόλυτοπεδίο δοκιμών για να αναπτύξουμε τα υβριδικά οχήματα νέας γενιάς. Πέρα από κάθε όριο. H Τοyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Πέρα από κάθε όριο. H Τοyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι H TOYOTA GAZOO Racing, με όπλα τη γνώση και την εμπειρία, ένα δυνατότερο και ταχύτερο Yaris WRC και τρία έμπειρα πληρώματα, συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) FIA 2018, ξεπερνάει τα όρια και πετυχαίνει καλύτερα αποτελέσματα. Ο θρύλος επιστρέφει. Toyota GR Supra Racing Concept. Ο θρύλος επιστρέφει. Toyota GR Supra Racing Concept. To GR Supra Racing Concept αναβιώνει το όνομα και το πνεύμα ενός από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία των σπορ αυτοκινήτων Toyota. Αυτό σημαίνει ένα πράγμα: την επιστροφή του Supra.
Οι ρυθμίσεις των cookies σας

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Εάν συμφωνείτε, συνεχίστε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο ως συνήθως ή ενημερωθείτε εδώ σχετικά με τα είδη των cookies που μπορείτε να επιλέξετε, καθώς και για τον τρόπο αλλαγής των ρυθμίσεων τους.

OK