Mirai: 0% εκπομπές. 100% καινοτομία.

Γνωρίστε τους κατόχους Mirai στην Ευρώπη

Η Toyota είναι περήφανη για την ανατρεπτική και γεμάτη όραμα ιστορία της: είμαστε πρωτοπόροι από το 1997, με το πρώτο, στην ιστορία, υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής και προχώρησαμε ακόμα πιο μακριά με το λανσάρισμα του φουτουριστικού Mirai με κυψέλες υδρογόνου το 2014.

Ολο και περισσότεροι άνθρωποι υιοθετούν την πρωτοπορία του Mirai. Αυτό αλλάζει τον τρόπο που οδηγούμε αποδεικνύοντας ότι το υδρογόνο, μια καθαρή πηγή ενέργειας, δεν είναι πλέον μία μακρινή δυνατότητα και ότι το μέλλον είναι ήδη εδώ. Συναντηθήκαμε με κάποιους από τους κατόχους Mirai για να μοιραστούμε το όραμά τους για το μέλλον της κινητικότητας και το πώς η πρωτοπόρος τεχνολογία του μάς βοηθά να κινούμαστε προς μία κοινωνία υδρογόνου.

Το Mirai έχει στο κέντρο της φιλοσοφίας του μία μοναδική καινοτόμο τεχνολογία, η οποία ταιριάζει σε πολύ διαφορετικά προφίλ πελατών: όσους υιοθετούν το σκοπό της ανανεώσιμης ενέργειας, αυτούς που δουλεύουν για να κατασκευάσουν υποδομές υδρογόνου, αυτούς που χρησιμοποιούν το Mirai στην καθημερινή τους ζωή, μέχρι μία μαμά που ανατρέφει την νέα γενιά οικολόγων.

Η Birgit Liodden είναι η πρώτη κάτοχος Mirai στη Νορβηγία και μία παθιασμένη οικολόγος, η οποία αποφάσισε να γίνει μέρος της λύσης στο πρόβλημα της μόλυνσης στο Όσλο, υιοθετώντας την τεχνολογία υδρογόνου και χρησιμοποιώντας το Mirai για τις καθημερινές της μετακινήσεις.

Ο Rober Doring είναι Επικεφαλής της Δημόσιας Τάξης στο Enertrag, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ανανεώσιμης ενέργειας στην Ευρώπη. Το να χρησιμοποιεί το Mirai ως εταιρικό αυτοκίνητο αντικατοπτρίζει στην ουσία το ίδιο πνεύμα με την πρωτοπόρο και καινοτόμο τεχνολογία κυψελών υδρογόνου.

Η Ulrika Lindahl εργάζεται ως project manager και στρατηγικός εταίρος στην ανάπτυξη του Δήμου Mariestad, μία Σουηδική πόλη που επενδύει κατά πολύ στις ανανεώσιμες πηγές και υποδομές. Ήδη η πόλη διαθέτει 2 προσχολικές δομές που λειτουργούν εξ' ολοκλήρου από ηλιακές κυψέλες και κυψέλες υδρογόνου, όπως και ένα ηλιακό πάρκο συνδεδεμένο με ένα σύστημα ενέργειας μέσω ενός σταθμού κυψελών υδρογόνου

Ο Nicolas Iwan είναι ο διευθύνων σύμβουλος της H2 Mobility, μία πρωτοβουλία που στοχεύει στην κατασκευή υποδομών υδρογόνου στη Γερμανία. Η οδήγηση του Mirai βοηθά τον Nicolas να υποστηρίζει τον σκοπό του και να αποδείξει ότι το υδρογόνο λειτουργεί προς τη σωστή κατεύθυνση και είναι, στην ουσία, το μέλλον της κινητικότητας.

Ο Jacob Krogsgaard είναι ένας από τους ιδρυτές της H2 Logic, μέλος πλέον του ομίλου NEL Hydrogen ο οποίος δραστηριοποιείται στην κατασκευή σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου. Το να οδηγεί το Mirai είναι απόλυτα ταιριαστό με το επάγγελμα του και είναι επίσης η επιλογή του για την καθημερινή οδήγηση καθώς είναι ένα φιλικό προς το περιβάλλον, άνετο και αξιόπιστο αυτοκίνητο. Στην πραγματικότητα, ο Jacob έχει ήδη οδηγήσει το Mirai του για πάνω από 77.000 χλμ. και συνεχίζει.

Δείτε ακόμα

Ρυθμίσεις cookies

Στον ιστότοπo Toyota χρησιμοποιούμε την ειδική τεχνολογία των cookies, η οποία μας βοηθά στη συνεχή βελτίωση αυτού με απώτερο σκοπό τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία των cookies δεν συγκεντρώνει τα προσωπικά σας δεδομένα και μπορείτε πάντα να την απενεργοποιήσετε. Μάθετε περισσότερα για τις ρυθμίσεις των cookies εδώ.