Toyota Hilux «Invincible 50»

50 χρόνια κυριαρχίας στην παγκόσμια αγορά των pick-up

Μια επετειακή, πρωτότυπη έκδοση του Hilux, με το όνομα «Invincible 50», παρουσιάστηκε στην φετινή 67η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, με στόχο τον εορτασμό των 50 χρόνων κυριαρχίας του Hilux στην παγκόσμια αγορά των pick-up.

Το ασταμάτητο Toyota Hilux, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1968, κατάφερε να εξελιχθεί σε ένα θρυλικό pick-up παγκοσμίως, με συνολικές πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 18 εκατομμύρια και με παρουσία σε 180 χώρες.


Ποιότητα, αντοχή και διαχρονική αξιοπιστία (QDR), είναι τα τρία βασικά χαρακτηριστικά του σκληροτράχηλου Hilux το οποίο κατέκτησε τον Βόρειο Πόλο, τα Ισλανδικά ηφαίστεια και την Ανταρκτική αλλά διακρίθηκε και στο Rally Dakar.

/

/

/

Το τρίπτυχο QDR – ποιότητα, αντοχή, αξιοπιστία - και μια σειρά ειδικών αξεσουάρ δεν το κάνουν απλά αναγνωρίσιμο ως ένα επετειακό μοντέλο, αλλά εξυπηρετούν ιδανικά τόσο την επαγγελματική όσο και την ιδιωτική χρήση του Hilux.

/

Εξωτερικά, τα στοιχεία που διαφοροποιούν την έκδοση «Invincible» από το μοντέλο παραγωγής, είναι οι μαύρες εντυπωσιακές ματ μπάρες και τα αντίστοιχα πλαϊνά σκαλοπάτια, οι μαύροι θόλοι των τροχών που διαθέτουν επίσης μαύρες, ματ ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών συνδυασμένες με ελαστικά παντός εδάφους BF Goodrich – την εταιρία που παρέχει αγωνιστικές ζάντες στα οχήματα Toyota Hilux Dakar και Land Cruiser.

/

Έχοντας την ικανότητα να ανταποκρίνεται στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες για ιδιωτική και επαγγελματική χρήση, οι πωλήσεις του Hilux στην Ευρώπη αναμένονται να φθάσουν τα 40.600 οχήματα το 2017, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο.

Ανακαλύψτε περισσότερα για το Hilux!

Οι ρυθμίσεις των cookies σας

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Εάν συμφωνείτε, συνεχίστε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο ως συνήθως ή ενημερωθείτε εδώ σχετικά με τα είδη των cookies που μπορείτε να επιλέξετε, καθώς και για τον τρόπο αλλαγής των ρυθμίσεων τους.

OK