.

Συνδεδεμένες Υπηρεσίες MyT

Life happens when you connect.

Ανεξάρτητα εάν βρίσκεστε μέσα ή έξω από το όχημα μπορείτε να έχετε τον έλεγχο του Toyota σας με μία σειρά συνδεδεμένων υπηρεσιών που διατίθεται μέσω της εφαρμογής MyT για smartphone και του συστήματος πολυμέσων — που σχεδιάστηκε για να κάνει την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο απολαυστική.

Εφαρμογή MyT

Έχετε τον έλεγχο του Toyota σας από το smartphone σας.


Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή MyT στο smartphone σας, όπου πηγαίνετε, μπορείτε να επικοινωνείτε με το αυτοκίνητό σας. Προγραμματίστε τις διαδρομές σας από το σπίτι, εντοπίστε το αυτοκίνητο σας, βελτιστοποιήστε το υβριδικό-οδηγικό σας στυλ και δείτε πληροφορίες για κάθε σας διαδρομή. Επίσης λάβετε ειδοποιήσεις για το επόμενο σέρβις και δείτε το ιστορικό των service του αυτοκινήτου σας.

/
Send To Car

Ο πιο απλός τρόπος να οργανώσετε τι διαδρομές σας
Σχεδιάστε μία διαδρομή άνετα στο σπίτι σας ή από το δρόμο με την εφαρμογή MyT και στη συνέχεια στείλτε τη στο Toyota Touch

/
Car To Door

Εύκολη πλοήγηση από την πόρτα του αυτοκινήτου σας στο τελικό σημείο του προορισμού σας.
Μεταφέρετε τις οδηγίες από το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου σας στο κινητό σας τηλέφωνο, για τις φορές που πρέπει να ολοκληρώσετε το τελευταίο μέρος της διαδρομής με τα πόδια.

/
Ανάλυση διαδρομών

Ανατρέξτε σε όλες τις διαδρομές που έχετε κάνει με το Toyota σας
Η εφαρμογή MyT δουλεύει σαν καταγραφέας δεδομένων αυτοκινήτου, επιτρέποντάς σας να ανατρέξετε σε παλαιότερα στοιχεία σχετικά με την οδήγησή σας όπως ταχύτητα, επιτάχυνση και χιλιόμετρα, για ευκολότερη διαχείριση του οδηγικού σας στυλ.

 

Click below to download the MyT app now.

Σύστημα πολυμέσων MyT

Σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας


Το σύστημα πολυμέσων MyT περιλαμβάνει Real Time Navigation, Speed Camera Alert, πρατήρια καυσίμου καθώς και σημεία ενδιαφέροντος. Το σύστημα πολυμέσων MyT υποστηρίζει επίσης τα Apple CarPlay και Android Auto, που σας επιτρέπουν να συνδέεστε, να ακούτε μουσική και να χρησιμοποιείτε τις αγαπημένες σας smartphone εφαρμογές στην οθόνη του αυτοκινήτου σας.  

Real Time Traffic Information

Υπολογίζει τη διαδρομή σας με βάση την κίνηση σε πραγματικό χρόνο.
Μπορείτε να είστε πάντα ενημερωμένοι για την κατάσταση της κυκλοφορίας ενώ βρίσκεστε καθ' οδόν για τον προορισμό σας. Το σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου σας θα προσαρμοστεί στις συνθήκες και θα προτείνει εναλλακτικές διαδρομές, σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.  

POI car
Σημεία Ενδιαφέροντος (POI)

Όποια κι αν είναι τα ενδιαφέροντά σας, βρείτε τα ταχύτερα με την υπηρεσία POI (Points of interest).
Με την υπηρεσία μας POI που υποστηρίζεται από τη Google, θα βρίσκετε πάντα ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με το τί υπάρχει κοντά σας.    

MyT App
Speed Camera Alert

Ειδοποιήσεις για Κάμερες Ελέγχου Ταχύτητας με βάση πληροφορίες από το σύνολο των χρηστών.
Με την τεχνολογία μας, Coyote και Cyclops, θα γνωρίζετε πάντα πότε πλησιάζετε μία κάμερα ελέγχου ταχύτητας. Μπορείτε ακόμα να υποστηρίζετε την κοινότητα επισημαίνοντας μία νέα κάμερα ελέγχου ταχύτητας που έπεσε στην αντίληψή σας και δεν έχει επισημανθεί.   

MyT App
Πρατήρια Καυσίμου

Ο ανεφοδιασμός καυσίμου δεν ήταν ποτέ ευκολότερος
Βρείτε πρατήρια καυσίμου με κριτήριο είτε την τιμή ή μία συγκεκριμένη εταιρεία της οποίας έχετε κάρτα καυσίμου. Μπορείτε να επιλέξετε ανεφοδιασμό στον προορισμό σας, καθοδόν ή σε οποιοδήποτε πρατήριο είναι πλησιέστερο στο σημείο που βρίσκεστε κάθε στιγμή.  

MyT App
Google Street View

Γνωρίζετε τί ψάχνετε πριν καν φτάσετε εκεί.
Με το Google Street View, μπορείτε να δείτε μία άποψη 360 μοιρών του τελικού προορισμού σας, ώστε να έχετε στο μυαλό σας την εικόνα της τοποθεσίας και να την βρίσκετε ευκολότερα.  

MyT App
Parking

Βρείτε χώρο στάθμευσης στη γύρω περιοχή, στον προορισμό σας ή καθ' οδόν.
Επιλέξτε ανάλογα με την τιμή, την εταιρεία στάθμευσης ή την απόσταση από την τρέχουσα τοποθεσία σας.  

MyT App
Καιρός

Μπορείτε να βρίσκεστε ένα βήμα μπροστά γνωρίζοντας τον καιρό.
Ελέγξτε τις τρέχουσες καιρικές συνθήκες και την πρόγνωση για τον προορισμό σας με βάση την ώρα άφιξης. Μπορείτε να ορίσετε ακόμα και τις αγαπημένες σας τοποθεσίες για να γνωρίζετε πάντα τι καιρό κάνει εκεί.   

MyT App
Ενσωμάτωση Smartphone

Υποστήριξη για Apple CarPlay και Android Auto.
Μείνετε συνδεδεμένοι ενώ βρίσκεστε στο Toyota σας με Apple CarPlay και Android Auto. Μπορείτε να συνδέσετε το smartphone σας, να ακούσετε μουσική και να χρησιμοποιήσετε τις αγαπημένες σας εφαρμογές του smartphone σας στην οθόνη του ταμπλό.  

FAQ

Η οδήγηση ενός Toyota είναι καλύτερη από ποτέ, και με τις υπηρεσίες MyT Connected Services η εμπειρία γίνεται ακόμα πιο ποιοτική, για να νιώθετε πάντα μία αίσθηση άνεσης και ελέγχου, ανεξάρτητα από το μέρος που ταξιδεύετε.

Μην σας τρομάζει η τεχνολογία. Έχουμε απάντηση σε όλα τα ερωτήματά σας για τις υπηρεσίες MyT Connected Services.

Με τις υπηρεσίες MyT Connected Services το αυτοκίνητό σας επικοινωνεί με τον έξω κόσμο. Μπορείτε να οδηγείτε πιο οικονομικά και έξυπνα. Το κάναμε όσο το δυνατόν πιο απλό και διαισθητικό, αλλά είμαστε σίγουροι ότι εξακολουθούν να υπάρχουν απορίες. Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε σχετικά.

MyT Connected Services

Τι είναι το MyT Connected Services;

Το MyT Connected Services αποτελείται από το MyT App και το MyT Multimedia. Το καθένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά, που καθιστούν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο απολαυστική, μέσω και έξω από το αυτοκίνητο.

Η εφαρμογή MyT App σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με το αυτοκίνητό σας, όπου κι αν βρίσκεστε. Μπορείτε να προγραμματίζετε ταξίδια, να εντοπίζετε το σταθμευμένο αυτοκίνητό σας, και να βρίσκετε πληροφορίες για το επόμενο σέρβις του αυτοκινήτου σας. Το Hybrid Coaching αναλύει το οδηγικό στυλ σας και σας συμβουλεύει με ποιο τρόπο μπορείτε να βελτιώσετε την κατανάλωση όταν οδηγείτε το υβριδικό σας αυτοκίνητο.

Το MyT Multimedia σας επιτρέπει να συνδέετε το smartphone σας (συμβατό με iOS & Android) στο αυτοκίνητό σαςr*. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις αγαπημένες σας εφαρμογές, όπως Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps και Waze, στο αυτοκίνητό σας, και να τις ελέγχετε μέσω Siri Voice Assist ή OK Google. Το MyT Multimedia σας παρέχει επίσης πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες όπως δελτία κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και ειδοποιήσεις για κάμερες ελέγχου ταχύτητας, ενώ σας επιτρέπει να αναζητήσετε σημεία ενδιαφέροντος κατά την πλοήγηση. *για συμβατά μοντέλα

Γιατί πρέπει να δημιουργήσω ένα λογαριασμό MyT;

Με ένα λογαριασμό MyT, μπορείτε να διαχειρίζεστε το σύστημα πολυμέσων σας, και να λαμβάνετε χρήσιμες πληροφορίες για το αυτοκίνητό σας μέσω των MyT App και My Toyota Customer Portal.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ MyT App και My Toyota Customer Portal;

Τα ίδια διαπιστευτήρια σας παρέχουν πρόσβαση στο MyT App και στο My Toyota Customer Portal.   

Το MyT App σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τις εξής υπηρεσίες MyT Connected Services:   

• Find My Car 
• Send-to-Car
• Car-to-Door 
• Hybrid Coaching      
• Driving Analytics        

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το MyT Connected Services σε ένα άλλο Toyota;

Το MyT App συνδέεται με τον αριθμό πλαισίου (VIN) και τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, επομένως θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε μόνο υπηρεσίες συνδεδεμένες με την εφαρμογή σε αυτό το αυτοκίνητο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το MyT Multimedia σε ένα άλλο Toyota, εφόσον έχει ενεργοποιηθεί και παραμένει στην περίοδο ισχύος.

Μπορούν άλλα μέλη της οικογένειάς μου να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες MyT Connected Services;

Η χρήση υπηρεσιών MyT Connected Services περιορίζεται στον ιδιοκτήτη ενός οχήματος, αλλά ο αριθμός πλαισίου (VIN) μπορεί να προστεθεί σε πολλαπλούς λογαριασμούς.

Το MyT Multimedia μπορεί να χρησιμοποιείται από οποιονδήποτε οδηγεί το αυτοκίνητο.

Έχω ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά διαθέτει MyT Connected Services, αλλά νομίζω ότι δεν έχουν ενεργοποιηθεί. Τι πρέπει να κάνω;

Οι υπηρεσίες MyT Connected Services περιλαμβάνουν το MyT App και το MyT Multimedia. Το καθένα έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και πρέπει να ενεργοποιείται ανεξάρτητα.

Εάν δεν είστε σίγουροι κατά πόσον οι υπηρεσίες MyT App Connected Services είναι ενεργοποιημένες, πηγαίνετε στο MyT App. Κάντε κλικ στο εικονίδιο του τροχού που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής οθόνης . Πηγαίνετε στο ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις') και επιλέξτε το στηλοθέτη ‘Car’. Εάν δείτε το μήνυμα ‘Activate connected services’ ('Ενεργοποιήστε συνδεδεμένες υπηρεσίες'), αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν ενεργοποιηθεί ακόμα. Θα χρειαστεί να επισκεφθείτε έναν έμπορο του δικτύου για ενεργοποίηση των υπηρεσιών MyT App Connected Services.

Ένας γρήγορος τρόπος να ελέγξετε εάν οι υπηρεσίες MyT App Connected Services έχουν ενεργοποιηθεί είνα να δείτε εάν οι λεπτομέρειες του τελευταίου σας ταξιδιού εμφανίζονται στην αρχική οθόνη της εφαρμογής.

Για να ενεργοποιήσετε τις online υπηρεσίες πλοήγησης MyT Multimedia Online Navigation Connected Services συνδέστε το smartphone με το αυτοκίνητό σας, χρησιμοποιώντας Bluetooth ή wi-fi tethering, μετά κάντε κλικ στο στηλοθέτη ‘Setup’. Από εκεί, κάντε κλικ στο στηλοθέτη ‘Online’, μετά στο ‘Toyota Online’ tab, και επιλέξτε έναν υφιστάμενο λογαριασμό. Εισάγετε τα MyT διαπιστευτήριά σας. Με την εισαγωγή των στοιχείων σας, θα ξεκινήσει η 3ετής, δωρεάν υπηρεσία. Μπορείτε να ελέγχετε την ημερομηνία λήξης της MyT Multimedia συνδρομής σας στο My Toyota Customer Portal.

Εάν δεν έχετε ήδη έναν λογαριασμό, μπορείτε να δημιουργήσετε κάποιον μέσα από το αυτοκίνητο, επιλέγοντας ‘New Account’ ('Νέος Λογαριασμός').

Μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασης στο MyT;

Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης (password) στο MyT App. Από το εικονίδιο με το τροχό, στην πάνω δεξιά γωνία της αρχικής σελίδας, πατήστε κλικ στην αρχική σελίδα, και στη συνέχεια κλικ στο μενού ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις'). Επιλέξτε αλλαγή password, και συμπληρώστε τον τωρινό και το νέο κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια, επιβεβαιώστε το νέο κωδικό πρόσβασης και αποθηκεύστε.

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να ζητήστετε ένα νέο στην οθόνη login, εισάγοντας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email).

MyT App

Ποιες πλατφόρμες υποστηρίζουν το MyT App;

Το MyT App υποστηρίζεται σε συσκευές iOS και Android.

Είναι οι υπηρεσίες MyT Connected Services διαθέσιμες για το αυτοκίνητό μου;

Οι υπηρεσίες MyT Connected Services διατίθενται με τα εξής μοντέλα Toyota:

• Νέο RAV4 (παραγωγή από Νοέμβριο 2018 και μετά)
• Νέο Corolla H/B και Touring Sports (παραγωγή από Ιανουάριο 2019 και μετά)
• Νέο Camry (παραγωγή από Ιανουάριο 2019 και μετά)
• Νέο C-HR (παραγωγή από Οκτώβριο 2019 και μετά).

 Πόσο κοστίζουν αυτές οι υπηρεσίες;

Το πακέτο MyT Connected Services περιλαμβάνεται στην αγορά οποιουδήποτε Toyota συμβατού με MyT Connected Services για 10 χρόνια.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου στο MyT ( password);

Οι υπηρεσίες MyT App Connected Services συνδέονται με τον αριθμό πλαισίου (VIN) και τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Μπορεί να υπάρχει μόνον ένας λογαριασμός για πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες.

Πόσο διάστημα παραμένουν ενεργές οι υπηρεσίες MyT Connected Services;

Οι συνδεδεμένες υπηρεσίες του MyT App θα λειτουργούν για 10 χρόνια. Η Toyota θα καλύψει το κόστος δεδομένων που χρησιμοποιούνται για να παρέχει συνδεδεμένες υπηρεσίες για 10 χρόνια, αλλά το MyT App θα λειτουργεί ακόμα και χωρίς συνδεδεμένες υπηρεσίες.

Τι γίνεται εάν αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Toyota; Είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες MyT Connected Services;

Εάν αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο Toyota, που υποστηρίζει υπηρεσίες MyT App Connected Services, επισκεφθείτε Έμπορο του Δικτύου γα να επιβεβαιώσει ότι είστε ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες MyT App Connected Services.

Πού μπορώ να βρω τον αριθμό έκδοσης του MyT App που είναι εγκατεστημένο στο κινητό μου;

Για να ελέγξετε τον αριθμό έκδοσης στο:

       iPhone: ανοίξτε το ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις'), πηγαίνετε στο ‘General’('Γενικά') και στο ‘Usage’ ('Χρήση'). Στο τμήμα ‘Storage’ ('Αποθήκευση'), επιλέξτε MyT App γα να δείτε τον αριθμό έκδοσης.

       Android: ανοίξτε το ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις') και πατήστε ‘Apps & Notifications’ ('Εφαρμογές

Πώς μπορώ να κατεβάσω το MyT App;

Πηγαίνετε στο iOS App Store ή στο Google Play Store και αναζητήστε το ‘Toyota MyT App’. Μετά κατεβάστε την εφαρμογή, εντελώς δωρεάν.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα λογαριασμό;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό απευθείας στο MyT App, και συμπληρώστε τα απαραίτητα προσωπικά στοιχεία.

Μετά, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας μέσω ενός email ενεργοποίησης που θα λάβετε για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες του MyT App. Επιπλέον, για να χρησιμοποιήσετε τις συνδεδεμένες υπηρεσίες ο έμπορος του δικτύου που σας εξυπηρετεί θα πρέπει να σας εγγράψει ως ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τις υπηρεσίες MyT App Connected Services για το αυτοκίνητό μου;

Από την αρχική οθόνη, κάντε κλικ στο εικονίδιο με τον τροχό, στην πάνω δεξιά γωνία. Πηγαίνετε στις 'Ρυθμίσεις' - ‘Settings’ και επιλέξτε το στηλοθέτη ‘Car’.
Κάντε κλικ στο ‘activate connected services’ ('ενεργοποιήστε συνδεδεμένες υπηρεσίες').

• Εάν λάβετε ένα μήνυμα που να λέει ‘connecting’ ('σύνδεση') θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τις συνδεδεμένες υπηρεσίες αφού κάνετε 2 ταξίδια με το αυτοκίνητό σας, με ταχύτητα μεγαλύτερη από 10km/h.
• Εάν λάβετε ένα μήνυμα που να λέει ‘παρακαλούμε επικοινωνήστε με έμπορο της Toyota για να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία’, θα πρέπει να επισκεφθείτε τον έμπορο για επαλήθευση της ιδιοκτησίας.
Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε τις σχετικές οδηγίες χρήσης.

Γιατί λαμβάνω το μήνυμα ‘πηγαίνετε στον Έμπορό σας’ στο MyT App;

Εάν λάβετε το μήνυμα ‘Please go to your retailer’ ('Παρακαλούμε πηγαίνετε στον Έμπορό σας') στο MyT App, ενώ προσπαθείτε να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες MyT Connected Services, αυτή σημαίνει ότι όταν έγινε η παραγγελία, η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν είχε οριστεί ως το email του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Θα πρέπει να επισκεφθείτε τον Έμπορό σας για να επιβεβαιώσει ότι είστε ο ιδιοκτήτης.

Το MyT App εμφανίζει ότι θα πρέπει να περιμένω για την ενεργοποίηση, ακόμα και αφού συμφωνηθούν όλοι οι κανόνες προστασίας απορρήτου.

Για να ολοκληρώσετε την ενεργοποίησή σας, θα χρειαστεί να κάνετε 2 ταξίδια με ταχύτητα πάνω από 10 km/h. Στη συνέχεια, οι υπηρεσίες MyT App Connected Services θα ενεργοποιηθούν και θα είναι ορατές στην εφαρμογή.

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στις υπηρεσίες MyT App Connected Service;

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές ανά πάσα στιγμή. Τα δεδομένα του αυτοκινήτου αποστέλλονται στην εφαρμογή όταν ο κινητήρας είναι σβηστός. Θα μπορείτε να δείτε τις λεπτομέρειες του τελευταίου ταξιδιού σας αφού σβήσει ο κινητήρας. Κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας είναι απαραίτητη για την αποστολή δεδομένων, επομένως ενδέχεται να μη λειτουργεί υπογείως.

Δεν μπορώ να βρω όλα τα ταξίδια μου στο MyT App. Πού μπορώ να τα βρω;

Πηγαίνετε στη σελίδα ‘Services’ ('Υπηρεσίες') και επιλέξτε ‘Driving Analytics’. Επιλέξτε το στηλοθέτη 'All Trips’ ('Όλα τα Ταξίδια') για να δείτε προηγούμενα ταξίδια και μετά κάντε κλικ σε ένα ταξίδι για να έχετε πρόσβαση στην ανάλυση διαδρομών. Μπορείτε επίσης να βρείτε λεπτομέρειες για το τελευταίο σας ταξίδι στην αρχική σελίδα ‘Home’.

Η υπηρεσία Share to Car δεν λειτουργεί. Οι προορισμοί δεν μεταφέρονται στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου μου. Πώς μπορώ να αποκαταστήσω το πρόβλημα;

Θα χρειαστεί να εισάγετε τα MyT διαπιστευτήριά σας στο σύστημα πολυμέσων του αυτοκινήτου σας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να συνδέσετε σύστημα multimedia στον αριθμό πλαισίου (VIN) του αυτοκινήτου σας. Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσης.

Κατόπιν, θα πρέπει να κάνετε Bluetooth tethering, για να συνδέσετε το αυτοκίνητο στο Internet. Η υπηρεσία Share to Car θα μπορεί να λειτουργεί. Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσης.

Το αυτοκίνητό μου δεν διαθέτει σύστημα πλοήγησης. Μπορώ, παρ' όλα αυτά να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Share to Car;

Για τη λειτουργία της υπηρεσίας Share to Car απαιτείται σύστημα πλοήγησης.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία Car to door;

Η υπηρεσία Car to door διατίθεται στην αρχική οθόνη του MyT App. Είναι διαθέσιμη στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, για την περίπτωση που δεν έχετε σταθμεύσει στον τελικό προορισμό του ταξιδιού.

Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε τις σχετικές οδηγίες χρήσης.

Πώς λειτουργεί το Privacy Mode;

Η Λειτουργία Απορρήτου (Privacy Mode) διατίθεται στη σελίδα ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις') του MyT App. Μπορείτε να την ενεργοποιείτε και να την απενεργοποιείτε οι ίδιοι. Θέτοντας σε λειτουργία το Privacy Mode, απενεργοποιείτε το GPS και δεν θα μπορείτε να παρακολουθείτε τη θέση του αυτοκινήτου σας. Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε τις σχετικές οδηγίες χρήσης.

Τι πρέπει να κάνω εάν πουλήσω το Toyota μου;

Αφαιρέστε το αυτοκίνητο από τον MyT λογαριασμό σας. Μην ακυρώνετε το λογαριασμό σας, καθώς πολλά αυτοκίνητα Toyota που πιθανόν αποκτήσετε μελλοντικά θα μπορούν να προστεθούν στο λογαριασμό. Μην παραλείψετε να ενημερώσετε το νέο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου ότι είναι εφοδιασμένο με MyT App Connected Services.

Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω τις υπηρεσίες MyT App Connected Services;

Εάν επιθυμείτε να διακόψετε προσωρινά τις υπηρεσίες MyT App Connected Services, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη Λειτουργία Απορρήτου (Privacy Mode) για να απενεργοποιήσετε το GPS.

Εάν επιθυμείτε να διακόψετε μόνιμα τις υπηρεσίες MyT App Connected Services, στο MyT App πηγαίνετε στο εικονίδιο με τον τροχό. Επιλέξτε ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις'), και μετά πηγαίνετε στο στηλοθέτη ‘Car’. Από εκεί μπορείτε να απενεργοποιήσετε μόνιμα τις υπηρεσίες MyT App Connected Services.

Τι γίνεται εάν αφαιρέσω τον αριθμό πλαισίου (VIN) του αυτοκινήτου από το λογαριασμό MyT account; Οι υπηρεσίες σταματούν να λειτουργούν;

Οι υπηρεσίες MyT App Connected Services θα σταματήσουν εάν ο αριθμός πλαισίου (VIN) του οχήματός σας αφαιρεθεί από το λογαριασμό σας.

Μπορώ να λαμβάνω δεδομένα όπως η στάθμη υπολοίπου καυσίμου στο ρεζερβουάρ; Ή εάν οι πόρτες είναι κλειδωμένες;

Η υπηρεσία αυτή δεν διατίθεται ακόμα, αλλά εργαζόμαστε συνεχώς προκειμένου να προσθέσουμε περισσότερες συνδεδεμένες υπηρεσίες στο MyT App. Θα ενημερώνουμε τακτικά την εφαρμογή, φροντίστε λοιπόν να παραμένει επικαιροποιημένη. Ο ευκολότερος τρόπος για να το πετύχετε είναι να ενεργοποιήσετε τις αυτόματες ενημερώσεις στο app store.

MyT Multimedia

Τί είναι το MyT Multimedia και τί προσφέρει;

Το MyT Multimedia περιλαμβάνει αρκετές online υπηρεσίες πλοήγησης που προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, όπως δελτία κυκλοφορίας (traffic info) και προειδοποιήσεις για κάμερες ελέγχου ταχύτητας.

Για τη λειτουργία αυτών των υπηρεσιών απαιτείται internet. Θα χρειαστεί να συνδέσετε την κινητή συσκευή σας μέσω wi-fi ή Bluetooth tethering) ή οποιαδήποτε συσκευή / δίκτυο wi-fi με το αυτοκίνητο.  

Κάθε νέο αυτοκίνητο Toyota συνοδεύεται από 3ετή δωρεάν ενημέρωση χαρτών του συστήματος πλοήγησης, καθώς και άλλες υπηρεσίες, όπως:

• Real-Time Traffic (Κυκλοφορία σε Πραγματικό Χρόνο)
• Coyote (όπου διατίθεται) ή Cyclops
• Google Streetview (όπου διατίθεται)
• Point of Interest (POI - Σημείο Ενδιαφέροντος)
• Fuel (Πρατήρια Καυσίμου)
• Parking (Στάθμευση)
• Weather (Καιρός)


Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στις οδηγίες ενεργοποίησης και χρήσης των Online Συνδεδεμένων Υπηρεσιών Πλοήγησης. Links για το Πώς ενεργοποιούμε τις Online Συνδεδεμένες Υπηρεσίες Πλοήγησης και το Πώς χρησιμοποιούμε τις Online Συνδεδεμένες Υπηρεσίες Πλοήγησης

Το MyT Multimedia περιλαμβάνει επίσης ενσωμάτωση smartphone. Αυτό σας επιτρέπει να συνδέετε το smartphone σας (συμβατό με iOS & Android) στο αυτοκίνητό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις αγαπημένες σας εφαρμογές, όπως Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps και Waze, στο αυτοκίνητό σας και να τις ελέγχετε μέσω Siri Voice Assist ή OK Google.

Μερικά μοντέλα (τα Νέα C-HR, Yaris και AYGO, ανάλογα με τη έκδοση/εξοπλισμό (Τοπική προσαρμογή NMCS για συμβατότητα έκδοσης), η νέα Supra*) είναι συμβατά με Apple CarPlay, και Android Auto.
* Συμβατό μόνο με Apple CarPlay

Γιατί χρειάζομαι διαδικτυακή σύνδεση για τις online συνδεδεμένες υπηρεσίες πλοήγησης του MyT Multimedia; Σε τι διαφέρει από την απλή πλοήγηση;

Ενσωματωμένα συστήματα πλοήγησης λαμβάνουν δεδομένα από ένα δορυφορικό σήμα GPS. Το MyT Multimedia απαιτεί μία online σύνδεση για τη λήψη απαραίτητων δεδομένων για τις υπηρεσίες Real-Time Traffic, Coyote (όπου διατίθεται), Google Streetview (όπου διατίθεται), Weather, Fuel και Parking, και online POI.

Είναι το αυτοκίνητό μου συμβατό με το MyT Multimedia;

Όλα τα μοντέλα Toyota που πωλούνται αυτή τη στιγμή περιλαμβάνουν online υπηρεσίες πλοήγησης. Ωστόσο τα μοντέλα AYGO και Supra έχουν το δικό τους σετ συνδεδεμένων υπηρεσιών.

Ενσωμάτωση Smartphone διατίθεται σε συγκεκριμένες εκδόσεις της τρέχουσας γενιάς Aygo, σε ορισμένες εκδόσεις της τρέχουσας γενιάς Yaris, στη νέα Supra (λειτουργεί μόνο με Apple CarPlay), και σε νέα μοντέλα C-HR που κατασκευάζονται από Οκτώβριο 19 ( προσαρμογή NMCS για συμβατότητα έκδοσης). Στο δίκτυο εμπόρων μπορείτε να ενημερωθείτε εάν διατίθεται ενσωμάτωση smartphone.

Πόσο κοστίζει το MyT Multimedia;

Τα πρώτα 3 χρόνια (Τοπική προσαρμογή NMSC για διάρκεια) οι online υπηρεσίες πλοήγησης του MyT Multimedia προσφέρονται δωρεάν. Μετά από το διάστημα αυτό, μπορείτε να αγοράσετε μία συνδρομή. Το map care pack περιλαμβάνει όλες τις ενημερώσεις χαρτών μας και σχετικές online υπηρεσίες και το service pack περιλαμβάνει τις online υπηρεσίες μας. Μπορείτε να αγοράσετε μία συνδρομή στο e-Store. Ενημερωθείτε στο e-Store για τις τελευταίες τιμές.

Τι συμβαίνει αφού παρέλθει η τριετία δωρεάν λειτουργίας του MyT Multimedia; Θα με ειδοποιήσετε;

Θα λάβετε μία ειδοποίηση στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων του αυτοκινήτου σας 30 ημέρες προτού λήξει η 3ετής περίοδος δωρεάν λειτουργίας.
Στο e-Store, μπορείτε να ανανεώσετε το Map Care pack για 1, ή 3 χρόνια. Κατά την ανανέωση του Service Pack μας, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ 1, 2 ή 3 ετών. Ενημερωθείτε στο e-Store για τιμές.

Τι είναι το e-Store και πού μπορώ να το βρω;

Μπορείτε να επισκεφθείτε το e-Store μέσω του συστήματος πολυμέσων του αυτοκινήτου σας ή του My Toyota Portal.
Στο customer portal e-Store, στο οποίο έχετε πρόσβαση μέσω του My Toyota Portal, μπορείτε να αγοράσετε τις προσφερόμενες υπηρεσίες μέσω MyT Multimedia.Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την κατάσταση των υφιστάμενων συνδρομών σας στο e-Store. Ενώ βρίσκεστε στο e-Store πηγαίνετε στο στηλοθέτη ‘Purchased’ για να δείτε ποιες συνδρομές είναι ενεργές, και το υπόλοιπο διάστημα μέχρι τη λήξη τους.

Εάν επισκεφθείτε την εφαρμογή e-Store από το σύστημα πολυμέσων του αυτοκινήτου σας, μπορείτε να κατεβάσετε υπηρεσίες όπως η Coyote (μέχρι πρότινος διαθέσιμη στο portal). Μπορείτε να βρείτε το e-Store πηγαίνοντας στο κεφάλαιο 'Μενού', και στη συνέχεια στις εφαρμογές (apps), και επιλέγοντας ‘In Car’.

Πώς μπορώ να αγοράσω υπηρεσίες από το MyT Multimedia;

Μπορείτε να αγοράσετε υπηρεσίες από το My Toyota Customer Portal. Για να βρείτε ποιες υπηρεσίες έχετε ήδη, κάντε κλικ στο ‘Purchased’.

Αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Toyota. Οι Online Συνδεδεμένες Υπηρεσίες Πλοήγησης του MyT Multimedia ήταν ήδη ενεργοποιημένες. Χρειάζεται εκ νέου ενεργοποίηση;

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε αμέσως, θα χρειαστεί απλά Bluetooth tethering (σύνδεση) για να ενεργοποιηθούν οι online συνδεδεμένες υπηρεσίες πλοήγησης. Ωστόσο, σας συνιστούμε να εισάγετε τα MyT / My Toyota διαπιστευτήριά σας για να συνδέσετε το σύστημα πολυμέσων στο λογαριασμό σας. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να αγοράσετε υπηρεσίες ή το Map Care από το portal και να χρησιμοποιήσετε το Share to Car από την εφαρμογή MyT.

Πώς δημιουργώ λογαριασμό MyT Multimedia;

Ο ίδιος λογαριασμός χρησιμοποιείται και για τις δύο περιπτώσεις, MyT App

Πώς ενεργοποιώ το MyT Multimedia και θέτω σε λειτουργία τις Online Συνδεδεμένες Υπηρεσίες Πλοήγησης;

Μπορείτε να τον ενεργοποιήσετε μέσω του συστήματος multimedia του αυτοκινήτου σας. Σημειώστε ότι το αυτοκίνητό σας πρέπει να είναι συνδεδεμένο στο internet, είτε μέσω Bluetooth tethering, wi-fi tethering ή και του wi-fi του σπιτιού σας (εάν το όχημα είναι σταθμευμένο εντός εμβέλειας), καθώς οι υπηρεσίες που προσφέρονται από το MyT Multimedia λειτουργούν μέσω διαδικτύου. Για αναλυτική περιγραφή, διαβάστε τις Οδηγίες.
Μόλις συνδεθείτε, ξεκινά η δωρεάν 3ετής περίοδος λειτουργίας των online συνδεδεμένων υπηρεσιών πλοήγησης. Εάν δεν ακολουθήσετε τη συγκεκριιμένη διαδικασία, δεν θα μπορέσετε να απολαύσετε αυτές τις υπηρεσίες.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω μία σύνδεση wi-fi μέσω wi-fi tethering στο αυτοκίνητό μου;

Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα Toyota συμβατά με wi-fi, αλλά όλα τα νέα μοντέλα είναι συμβατά με Bluetooth tethering.

Πηγαίνετε στο μενού του multimedia συστήματός σας και πατήστε ‘Setup’, και μετά ‘wi-fi’ και ‘Turn wi-fi power on’. Επιλέξτε το δίκτυό σας, εισάγετε τον κωδικό πρόσβασης (password) και επλέξτε ‘OK’. Εάν όλα έχουν γίνει σωστά, θα λάβετε ένα μήνυμα ότι το σύστημα πλοήγησης έχει συνδεθεί με επιτυχία στο hotspot.
Μπορείτε να βρείτε οδηγίες βήμα προς βήμα, παρακάτω.

Πώς μπορώ να κάνω Bluetooth tethering;

Πηγαίνετε στο μενού του συστήματος multimedia και επιλέξτε ‘Settings’ ('Ρυθμίσεις'). Μετά, επιλέξτε ‘Bluetooth connection’ ('Σύνδεση Bluetooth') και ακολουθήστε τα βήματα για να δημιουργήσετε τη σύνδεση δικτύου. Στη συνέχεια, στο smartphone σας, θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε το Bluetooth tethering. Μπορείτε να βρείτε οδηγίες βήμα προς βήμα, παρακάτω.

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω και να ενεργοποιήσω την Coyote;

Πηγαίνετε στο μενού του συστήματος multimedia και από εκεί στην ενότητα ‘In Car' του e-Store (χρειάζεστε μία online σύνδεση και πρέπει να είστε συνδεδεμένοι). Επιλέξτε την εφαρμογή Coyote και μετά το ‘install’ ('Εγκατάσταση'). Θα εμφανιστεί ένα pop-up παράθυρο όταν γίνει εγκατάσταση της Coyote. Ανοίγοντάς το, επιλέξτε ‘OK’για να ξεκινήσει αυτόματα. Η Coyote θα εμφανίζεται τώρα πάντα διαθέσιμη κατά από τα ‘apps’ ('εφαρμογές').  

Να θυμάστε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Coyote μόνον αφού έχετε οδηγήσει 200 km με το αυτοκίνητό σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τις Οδηγίες Χρήσης.

Πώς λειτουργούν τα Apple CarPlay και Android Auto;

Το Apple CarPlay μπορεί να ενεργοποιηθεί συνδέοντας την iOS συσκευή σας στη USB θύρα του αυτοκινήτου. Στο σύστημα infotainment, κάντε κλικ στο μπουτόν ‘menu’ και κατόπιν στο ‘Car Play’.

Για να ενεργοποιήσετε το Android auto, πρέπει πρώτα να κατεβάσετε την εφαρμογή Android Auto. Στη συνέχεια, συνδέετε την Android συσκευή σας στη USB θύρα του αυτοκινήτου. Στο σύστημα infotainment, κάντε κλικ στο μπουτόν ‘menu’ και κατόπιν στο ‘Android Auto’.

Μπορώ να χρησιμοποιώ Google Maps, Waze, ή Spotify στο αυτοκίνητό μου;

Ναι, με την προϋπόθεση ότι έχετε μία online σύνδεση με το smartphone σας. Θα χρειαστείτε επίσης ένα καλώδιο για να συνδέσετε το smartphone στο αυτοκίνητό σας. Εάν έχετε τηλέφωνο android, θα πρέπει να εγκαταστήσετε την εφαρμογή Android Auto. Οι εφαρμογές θα είναι διαθέσιμες μέσω του μενού ‘Android Auto/ Apple Car Play’ στη οθόνη του συστήματος infotainment.  

Το νέο Toyota C-HR, η τρέχουσα γενιά Yaris (ορισμένες εκδόσεις), η τρέχουσα γενιά AYGO (ορισμένες εκδόσεις) και η Supra (έχει μόνο Apple car play) προσφέρουν ενσωμάτωση smartphone.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία Share to Car από την εφαρμογή MyT;

Με την υπηρεσία Share to Car, μπορείτε να προετοιμαστείτε για το ταξίδι σας νωρίτερα, αναζητώντας οδηγίες στην κινητή συσκευή σας, και αποστέλλοντάς τις στη συνέχεια στο αυτοκίνητό σας. Θα χρειαστείτε αυτοκίνητο με ενσωματωμένη λειτουργία πλοήγησης και ένα λογαριασμό MyT όπου αυτό θα είναι καταχωρημένο.  

Για να ενεργοποιήσετε αυτή τη λειτουργία, θα χρειαστεί να συνδέσετε το αυτοκίνητό σας στο λογαριασμό MyT.   

Αυτό μπορεί να γίνει με δυο τρόπους:  

• Στο αυτοκίνητό σας, με ενεργό το Bluetooth ή wi-fi tethering, κάντε κλικ στο ‘Set-Up’ του συστήματος πολυμέσων. Πηγαίνετε στο στηλοθέτη 'Online', και επιλέξτε ‘Toyota online’, και στη συνέχεια ‘Existing account’ ('Υπάρχον λογαριασμός). Εισάγετε τα MyT διαπιστευτήριά σας. Μετά, θα πρέπει να πάτε στο MyT customer portal. Θα έχετε λάβει το μήνυμα ‘βρήκαμε νέο ID συσκευής’. Επιβεβαιώστε και είστε έτοιμοι.
• Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία Share to Car απευθείας στην εφαρμογή, από το μενού του αυτοκινήτου, επιλέγοντας το εικονίδιο του τροχού, πηγαίνετε στο 'Settings' ('Ρυθμίσεις'), και μετά στο στηλοθέτη ‘Car' επιλέξτε 'εγγραφή μιας συσκευής πολυμέσων'. Ακολουθήστε τις οδηγίες στην εφαρμογή σας και να θυμάστε ότι θα πρέπει να βρίσκεστε μέσα στο αυτοκίνητο για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία pairing (σύζευξη).

 Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τις Οδηγίες Χρήσης.

Πώς ενημερώνω λογισμικό και χάρτες; Γίνεται αυτόματα;

Ασύρματες (ΟΤΑ) ενημερώσεις είναι εφικτές με τα πιο σύγχρονα συστήματα πολυμέσων του 2019, και ενεργοποιούνται στο e-Store για τα τελευταία συμβατά μοντέλα. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης. 
Μπορείτε επίσης να ενημερώσετε μηχανικά το σύστημά σας κατεβάζοντας ενημερώσεις από το e-Store του My Toyota Portal, και βάζοντάς τις σε ένα USB stick, και συνδέοντάς το στη συνέχεια με το αυτοκίνητό σας.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προγραμματίσετε μία διαδρομή;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Share to Car στην Εφαρμογή MyT για να προγραμματίσετε τη διαδρομή σας. Πρώτα, πηγαίνετε στο στηλοθέτη ‘Services’ ('Υπηρεσίες') επιλέγετε ‘Share to Car’, κάνετε κλικ στο 'πού', εισάγετε τη διεύθυνση, και μπορείτε να προγραμματίσετε ένα ταξίδι που να περιλαμβάνει μέχρι 9 στάσεις και έναν τελικό προορισμό, κάνοντας κλικ στο μπουτόν ‘+’ . Μετά, πατήστε ‘send to car’ ('αποστολή στο αυτοκίνητο').

Όταν βρεθείτε στο αυτοκίνητό σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε σύνδεση wi-fi. Η ευκολότερη μέθοδος είναι να συνδέσετε το Bluetooth (tethering) στο smartphone σας. Μόλις το αυτοκίνητό σας συνδεθεί στο internet, μπορείτε να κατεβάσετε το ταξίδι. Πηγαίνετε στους 'αγαπημένους προορισμούς' στη μονάδα πολυμέσων, και θα βρείτε το ταξίδι που έχετε προγραμματίσει.

Για το νέο RAV4, το νέο Corolla, το Νέο Camry, και το Νέο C-HR το ταξίδι υπάρχει στο μενού με τα 'αγαπημένα'. Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε τα εγχειρίδια χρήσης των How to Share to car και How to find in-car, Share to car ταξίδια.

Πότε ξεκινά η 3ετής δωρεάν περίοδος του MyT Multimedia;

Η 3ετής περίοδος ξεκινά από τη στιγμή που εισάγετε τα MyT διαπιστευτήριά σας στη μονάδα infotainment.

Πως μπορώ να ελέγξω την ημερομηνία λήξης των συνδρομών στις υπηρεσίες Map Care και MyT Multimedia;

Θα λάβετε μία ειδοποίηση στην οθόνη του συστήματος multimedia του αυτοκινήτου σας 30 ημέρες πριν λήξει η 3ετής δωρεάν περίοδος και θα επαναλαμβάνεται κάθε εβδομάδα. 15 ημέρες πριν τη λήξη, θα λαμβάνετε το ίδιο μήνυμα καθημερινά. Αφού λήξει η τριετής περίοδος, θα εμφανίζεται ένα μήνυμα κάθε φορά που θα προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή.

Περισσότερα για το πρόγραμμα Toyota Service

Η Toyota σας προστατεύει πάντα Η Toyota σας προστατεύει πάντα Η πανδημία του κορωνοϊού έχει φέρει μία νέα πρόκληση στην κοινωνία μας: περιορίζει την ελευθερία μας να κινηθούμε. Δε γνωρίζουμε πόσο μπορεί να διαρκέσει αυτή η κατάσταση. Πιστεύουμε όμως ότι, ενεργώντας από κοινού τώρα, το αδύνατο γίνεται δυνατό και όλοι μπορούμε να βγούμε πιο δυνατοί αύριο. Επειδή πιστεύουμε στο "Καλύτερο". Αυτός είναι ο λόγος που ζητάμε από τους ανθρώπους να «πλησιάσουν» ο ένας τον άλλον, μένοντας χωριστά. Η Toyota εγκαινιάζει το KINTO για υπηρεσίες κινητικότητας Η Toyota εγκαινιάζει το KINTO για υπηρεσίες κινητικότητας Στόχος είναι να παρέχονται όλα τα είδη υπηρεσιών που σχετίζονται με τη μεταφορά ατόμων. H Toyota σας προστατεύει πάντα H Toyota σας προστατεύει πάντα Προλαμβάνουμε όλοι τη νόσο Covid-19 με μερικά απλά μέτρα πρόληψης. 14ος Διαγωνισμός Ζωγραφικής «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου» 14ος Διαγωνισμός Ζωγραφικής «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου» O 14ος Διαγωνισμός Ζωγραφικής της Toyota ξεκίνησε. Άσε τη φαντασία σου να σε ταξιδέψει μακριά! Ζωγράφισε το αυτοκίνητο των ονείρων σου και πάρε μέρος.
Δεύτερη γενιά Mirai. Μηδενικές εκπομπές ρύπων. Δεύτερη γενιά Mirai. Μηδενικές εκπομπές ρύπων. Μετά το 2014 και το πρώτο όχημα με κυψέλες υδρογόνου κυκλοφορεί στους δρόμους, η Toyota είναι έτοιμη να ανεβάσει τον πήχη της τεχνολογίας αυτοκινήτων με Κυψέλες Υδρογόνου (FCEV) και μηδενικές εκπομπές ρύπων σε νέα επίπεδα με τη δεύτερη γενιά Mirai. Τα νέα Toyota PROACE CITY και PROACE CITY VERSO Τα νέα Toyota PROACE CITY και PROACE CITY VERSO Έτοιμο για σκληρή δουλειά. Νικητές 13ου Διαγωνισμού Toyota Dream Car Νικητές 13ου Διαγωνισμού Toyota Dream Car O 13ος διαγωνισμός ζωγραφικής της Toyota, «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου» ολοκληρώθηκε. Δείτε τους νικητές! Θρυλική νίκη στο Dakar 2019! Θρυλική νίκη στο Dakar 2019! Ο Nasser Al Atiyah και ο Matthieu Baumel της Toyota Gazoo racing SA οδηγούν στην πατρίδα το κατασκευασμένο στην Αφρική, Toyota Hilux, με μία ιστορική νίκη.
Οι ρυθμίσεις των cookies σας

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Εάν συμφωνείτε, συνεχίστε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο ως συνήθως ή ενημερωθείτε εδώ σχετικά με τα είδη των cookies που μπορείτε να επιλέξετε, καθώς και για τον τρόπο αλλαγής των ρυθμίσεων τους.