Διαμορφώστε το όχημά σας! Κλείστε ένα Test Drive Ζητήστε έντυπο Δείτε το εξ. δίκτυο

HILUX Extra Cab 4x4 Special TSS

Τιμοκατάλογος
Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων Τύπος αμαξώματος Κίνηση τροχών Ανώτατη λιανική τιμή Διαμόρφωση
2.4L Diesel - (150 HP) 6 M/T Extra Cab (4 θύρες) 4X4 32.530,00 €
Σύγκριση εκδόσεων
Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών

Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών

Το σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών του Toyota Safety Sense χρησιμοποιεί μια κάμερα και ένα ραντάρ για να εντοπίσει άλλα οχήματα μπροστά σας. Όταν εντοπίσει πιθανότητα πρόσκρουσης, ο οδηγός ειδοποιείται με ηχητικό και οπτικό σήμα και ενεργοποιείται το σύστημα υποβοήθησης πέδησης. Αν ο οδηγός δεν καταφέρει να φρενάρει εγκαίρως, τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα για να αποφευχθεί ή να αμβλυνθεί μια σύγκρουση. Πέρα από την ανίχνευση άλλων οχημάτων, το σύστημα ανιχνεύει και τυχόν πεζούς στο δρόμο.
* Τεχνική ονομασία: Pre-Crash Safety System

Αποδοχή
Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας

Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας

Το σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας του Toyota Safety Sense παρακολουθεί τις πινακίδες στο δρόμο, εμφανίζοντας χρήσιμες πληροφορίες όπως το όριο ταχύτητας ή το απαγορευτικό προσπέρασης, ευδιάκριτα στη νέα έγχρωμη οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων. Το σύστημα επιπλέον παρέχει μια ηχητική και οπτική προειδοποίηση αν δεν τηρείτε την ένδειξη των πινακίδων.

Αποδοχή
Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας

Σύστημα Ειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας

Χρησιμοποιώντας μια κάμερα να ανιχνεύει τη λωρίδα στο οδόστρωμα, το σύστημα του πακέτου Toyota Safety Sense ειδοποιεί τον οδηγό με οπτικό και ηχητικό σήμα αν το όχημα αρχίζει να παρεκκλίνει της λωρίδας του χωρίς τη χρήση του φλας - ο οδηγός μπορεί να προχωρήσει σε διορθωτική κίνηση.

Αποδοχή
Σύστημα Ελέγχου Καθόδου (DAC)

Σύστημα Ελέγχου Καθόδου (DAC)

Κατά την κατάβαση σε εκτός δρόμου διαδρομές, το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης εφαρμόζει αυτόνομα πέδηση, ώστε να κρατήσει το όχημα σταθερό και να διατηρήσει την ταχύτητα του μεταξύ 5 έως 7 χλμ/ώρα. Το σύστημα λειτουργεί τόσο κατά την κίνηση εμπρός όσο και στην οπισθοπορία, ενώ όταν ενεργοποιείται δεν απαιτείται πίεση του οδηγού στο πεντάλ φρένου.

Αποδοχή
Ρυθμίσεις cookies

Στον ιστότοπo Toyota χρησιμοποιούμε την ειδική τεχνολογία των cookies, η οποία μας βοηθά στη συνεχή βελτίωση αυτού με απώτερο σκοπό τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία των cookies δεν συγκεντρώνει τα προσωπικά σας δεδομένα και μπορείτε πάντα να την απενεργοποιήσετε. Μάθετε περισσότερα για τις ρυθμίσεις των cookies εδώ.